- + Karşınızda dün 'bebek katili' dedikleri şahısa bugün 'sayın kurucu önder' diyen zevatlar var. Dün a101, BİM, Şok için 'alışveriş yapmayın, şikayet edin, kapatılsınlar' dediler bugün 3 market de 'yerli, milli' ve 'boykot edilemez' oldu. Dün marketler vatan hainiydi. Bugün o marketlere boykot yapanlar vatan haini ilan edildi. La bunların bir duruşu yok. Bunların anlayabileceği bir şey de yok. Kendilerinden başka herkes hain, cahil, dinsiz, cehennemlik. Bunların çoğu İslâm'ın tahtına siyaseti oturtmuşlar. İflah olmazlar. Düzelmezler. Çünkü farkında değiller. Hangi partili olursanız olun; bunlar gibi olmayın. Allah, görelim de bunlar gibi olmayalım diye salmış bunları piyasaya. Emin olun büyük çoğunluğu okuduklarını ve izlediklerini de yanlış anlıyor. Okumayanlara 'Hayvan Çiftliği - George Orwell' kitabını tavsiye ederim.
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ya bunlar zır slk kim ne derse desin. Eskiden kızardım insanlara fikirlerinizin uyuşmadığı insanlara ap. al mal. gzekalı gibi söylemlerde bulunmayın diye de yok artık umudumu kaybettim. Bir koyu fenerliye bir de akp liye hiç bir şey anlatılmaz her şeyi kendi pencerelerinden görüyorlar, her koşulda her durumda haklı çıkmak gibi bir arzuları var...
Akp yıllardır çok güçlü olduğu için bu çok belli oluyor. Emin olun aynı şartlarda bir başka parti de bunlar gibi olurdu. Hepsi AKP'nin farklı renkte bir prototipi gibi. Toplum olarak bence biraz ahlak seviyemiz düşük ve ilkesiz bir toplumuz. Bu toplumda partiler de böyle olur.
Iq problemimiz var. Kimse kendini geliştirme peşinde değil ki. Biz kendimizden bilgili birisini gördükmü saygı hürmet ederdik. Şİmdiler hep haklı... Bir olay tartısırsın senin dediğin gibi çıkar haklıymışsın özür dilerim dememek için kavga bile eder böyle bir toplumuz. Herkes universite mezunu ama bizim zamanımızda lisede ki eğitim bile yok, ki biz eğitim sistemi çok iyi değil derdik o zamanalar. Hayırlısı en az 3 neslin geçmesi lazım akıllanmak için...
Böyle giderse kaç nesil geçerse geçsin hep aynı devam edecek gibi. Yeni nesil de aynı şekilde yetişiyor gibi geliyor bana.
Aynı aynı, hiç bir farkı yok ben cümleyi eksik kurmusum :D Bunlar gidecek, yerine eğiteme önem veren birileri gelecek anca 3 nesil lazım... Şimdikiler ergen, ebeveyn olacaklar, yaşlı olacaklar, anca onların çocukları ya da torunları düzelir. Yeni nesil aynı bktan sistem içerisinde aynı kafayla yetişiyor.
Siyasi partilerin hepsinden, partilerin liderlerinin hepsinden daha samimi, daha gerçek, daha özel ve daha üstün olduğumuzun farkında olan BİREYLER olmamız lazım. Her birimiz beynimizi bir partiye kiraya vermişiz. Sap olup gitmişiz.
Kendilerinden olmayan herkesi hain ilan edecek kadar şuursuz insanlara inanan kitleye acıyorum sadece
Kesinliklee.👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!