Okula hergün bisikletle gelen birisi hakkında ne düşünürsunuz?

Bence sağlık acisindan güzel birsey.
Güncellemeler
+1 yıl
Bizim halkımız çok cahil ya. Her gün üniversiteye bisikletle gidiyorum. Insanlar benim fakir olduğum için bisikletle gittiğini sanıyor. Halbuki altındaki bisiklet 740 liralık bisiklet. Insanlar rencideli bakis atıyor. Artık beni iyice soğuk tu lar.
Okula hergün bisikletle gelen birisi hakkında ne düşünürsunuz?
Cevapla