
Ülkemizde uzun yıllar Galatasaray forması giyen, Barcelona ve Atletico Madrid gibi büyük takımlara da transfer olmuş Arda Turan, 35 yaşında futbolu bırakma kararı aldı. Siz onu nasıl hatırlarsınız?

Ülkemizde uzun yıllar Galatasaray forması giyen, Barcelona ve Atletico Madrid gibi büyük takımlara da transfer olmuş Arda Turan, 35 yaşında futbolu bırakma kararı aldı. Siz onu nasıl hatırlarsınız?
Sonradan görme, maganda ve magazinden düşmeme taraftarı oluşuyla hatırkayacağım.
Ha bir de ‘yurt dışından 6 tanesi 400 liraya pembe tuvalet kâğıdı getirten’ bir kadını kendine eş olarak seçmesini bu millet unutmayacaktır. 🤝🏻👏🏼
Rezil biri olarak hatırlayacağım. Egoist, görgüsüz biri gibi gelecek aklima. Barça ya gittikten sonra her güzel oynadigi macta sevinirdim gurur duyardim, bu toplumda cogu kisi benzer duyguyu yasiyordu bence. Son senelerdeki skandallarıyla hem kendini hem ulkeyi dunyaya rezil etti. Khabib gibi olmaliydi. Tadinda birak ayrıl bu. Onun ailesine dinine edilmedik laf kalmadı, adam cevabimi sahaya cikip verdi. İste irade, sabır, inanc, sağduyu budur.
Cevap
78Cevap
Prime dönemindeki efsane Arda Turan olarak hatırlayacağım.
Galatasaraylı olarak hatırlarım
Erken 40 yaşında geçer Ronaldo Messi öyle yapar bence, futbol oyanama yaşını ileriye taşıdılar, tabi ilerleyen yaşlarda daha çok dikkat etmek lazım kilo alırsa sağlıksız beslenirsen sahada kosaman tabi
Elinde silahla hastane basan futbolcu bozuntusu olarak hatırlayacağız. O zaman buna sağlam bir ceza verilseydi hastanelerde bıçaklı, silahlı olayların önü biraz olsun kesilirdi.
Futbol onu bırakmıştı zaten. Yetenekli biriydi ancak kişilik ve karakter anlamında o kadar iyi değildi sanırım. O nedenle son yıllarını da sönük geçirdi. Hayırlısı diyelim.
Sevmezdim hiç ukala , kendini beğenmiş ve büyüklerine saygısı olmayan biri olarak hatırlayacağım, Ha birde Barselona transferinde bile katakulli olan biri olacak hep gözümde.
Saha içinden çok saha dışındaki tavrıyla anılacak bir futbolcu kendisi. Pek iyi anılacağı söylenemez.
Büyük bir kariyer oldu Türk futbolu adına önemli işler yaptı ama maalesef başakşehir e kadar düştü, zaten o zaman bitmişti futbol hayatı.
Çakallığı ve terbiyesizliği sporcu kimliğinin önünde gezen varoş, zengin ve ünlü biri olarak hatırlayacağız onu
Çok başarılıydı ama kendi kendini yedi bitirdi
Kadınlara sarkıp duran birisi olarak hatırlayacağım.
Paçalı pantolon, ve o seste balgamlı sesi ile hatırlayacağım Yazz dostumm
Türkiye'nin gerçek prime futbolcusuydu ama hayal kırıklığı yarattı son yılları.
Atletico ve Barcelona'da bizi gururla temsil etti. Aklımda hep prime Arda Turan olarak kalacak.
Bi kızla +18 fotolarını ve sinem koballa olan fırtınalı birlikteliğini hep hatırlayacağım.
adini bile duymak istemem. ahlaksiz sporcular bu ulkede bir ara moda olduydu
Bir Galatasaraylı olarak hiç iyi hatırlamayacağım. Yapmaması gereken ne varsa yaptı.
Evli bayana sarkıntılık eden şrefsz olarak tanıyorum
Adam daha futbolu bırakmadan unuttum büyük ihtimal bırakınca da hatırlamam.
Şarkıcı berkay'ın ağzını burnunu hoşaf etmişti öyle hatırlarım 😂
Futboldan sonradan mafya olmaya karar vermiştir heralde
Adam kadiyerini ergen ergen hareketlerle süsledi. Sıfır kalite, sıfır beyefendilik.
Keşke bir Galatasaraylı olarak Berkay ile kavgasını hatırlamasam..
Neyse bununla hatırlayacağım 😃
https://youtu.be/syCpXThxaGc
Bir popçuyumu doğmuştu sanki öyle hatırlıyorum
Bence de olması gereken oldu icardi geldi zaten GS ye yeter :)
DM yürüme kralı olarak 😅
canım nin teki diye. Bu sa#lagin bu ülkede bile gezmesi ayip
İyi ama ahlak sorunu olan futbolcu... İz bıraktı ama silik iz.
Emirgan saklıkalsın mekanını tarumar ettiği hastaneye silahla girip vur dediği haliyle çünkü
4-5 yıla kadar milletvekili olur ya da 2 seneye kalmaz survivor a katılır.
Onun vekil olacağı düzen olmayacak ki seneye den sonra survivora katılır
Yetenekli agrasif hayatının belki belirli döneminde, gece hayatı
iyi güvenilir dürüst namuslu adam gibi bir adam olarak hatırlanacaksın kral. bir arda turan efsanesi geçti bu ülkeden. vay beeeeee. duygulandım.
Primi arda,
bir de bir şsrkıcının karısına salça olmuştu deyyuz
pirimci arda
İyi olmuş Boş insan daha çok şey yazarım ama neyse...
Türk tarihinin en kariyerli ve başarılı topçusu olarak
en kariyerli türk oyunculardan birisi atletico pime dönemi barcelona da çok iyidi kendi isteğiyle ayrıldı
Sanırım ispanya ile hatırlayacağım.
Berkay'ın eşine yavşayan futbolcu..
Milletin karısına asılan sapık olarak.
Kendi kendini bitirdi birakmasi isabet oldu knk
Hatırlamam gereken bir kişi değil
Berkay’ın karısına sarkan maganda olarak
Volkandan sonra en psikopat bir abimiz
Hep magazinsel olayları ile sanırım
Sonradan görme şımarık
Ayakkabı fırlatıyo hastane tarıyo kral bi abi
Kurban bayramınız mübarek olsun mesajıyla
Ben şahsen magazin yönüyle hatırlıyorum
Gasp dayak Taciz olarak Ne yazıkki
Yeteneğine ihanet etmiş sıradan bir futbolcu
Kadınlara zaafı olan sapık biri
biz onu cimbomlu küçük yetenek olarak hatırlayacağız
Uzun yıllar önce bıraktı zaten
2008 Hırvatistan a attığı gol
Galatasaray'da oynayan futbolcu olarak hatırlicam
Tacizci karakter yoksunu ve sonradan görme olarak
Başkasının karısına laf atan biri olarak
Kendine bakmadı disiplinsiz biri
Futbol onu bırakalı çok olmuştu
Gereksiz yuceltildi Anadolu futbolcusi
Adam Barcelona gördü abi lütfen 🥺
Tamam abi de nihayetinde Türk futbolcular neden değersizleştiriyoruz ki gurur duyalım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?