

Dün İstanbul'da yapılan Şampiyonlar Ligi kura çekimi sonucu gruplar belli oldu. 10 Haziran 2023'te finalin İstanbul da oynanacağı organizasyon da 26 yıl sonra ilk defa bir Türk takımı Şampiyonlar Ligi'nde olmayacak. İçerisinde Hamit Altıntop'un da olduğu kura çekimi Haliç kongre merkezinde tamamlandı. Gruplar da özellikle C grubu adeta 'Ölüm Grubu' oldu. Bu sezon Şampiyonlar Ligi'nde favoriniz hangisidir? Ayrıca geçen sezon yarı finale çıkarak sürpriz yapan ekip Villarreal gibi bu sezon da sürpriz yapabileceğini düşündüğünüz takım hangisi olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
V. Plazen başkanı:
https://www.youtube.com/embed/FKFQtoREcMIManchester city sezonun içinden geçecek gibi duruyor
Önce Chelsea sonra Real engeli hadi bakalım 3. de olabilir belki
Ama o senelerde takımda bir Haaland yoktu hatta Haaland'ı bırak bir santrfor yoktu
Ayrıca ne kadar zaman geçerse Manchester City o kadar gelişiyor
Mesela Real hayatta kazanamaz geçen sene birkaç oyuncuyla kazandılar Ancoletti'nin hiç bir taktiğini görmedim Chelsea de bitmiş Bayern Lewasız bir şey yapamaz Paris'de Galtier Psg seviyesinde bir teknik adam değil
Şampiyonlar liginde Türk takımı yok ama Türk stoperi var Ahmetcan kaplan inter de Hakan var Marseille de Cengiz
City kupayı kazanmış bile
Orası hiç belli olmaz işte 😃
En büyük rakibi psg ve munich ama city daha iyi kadrosu var
Son iki sezondur kupaya çok yaklaşmışlardı karşı tarafa göre daha iyi kadroları da vardı ama olmadı. Sadece iyi kadro ile iş bitmiyor işte. O yüzden ben güvenemiyorum.
Şansızlık lar vardi o sene bu sene bakalim
Manchester City ya da Bayern Münih şampiyon olacaktır.
A grubu
Takım sordum grup değil. 😂
Liverpool demeye gerek duymamıştım oysaki
Öyle olmaz işte 👀
Ben dersem olur😑
Iıı ıhhh 🤭
Benimle iddialaşıyor musun bir de bak sen cık cık cık😑
Hıı hııı 😌
😑😑😑😑
🤪🤪🤪🤣🤣
Psg ya da Barça İnşallah
Psg ya da Bayern
C münih
C grubu ölüm grubu
Aynen, plzen anında rahmetli oldu bile. 😃 Senin favorin kim peki?
münih