harbiden öyle 😂 gruplarda 1. olmak önemli çünkü direk çıkıyor. 2. olan ŞL elenen ile oynuyor. FB bu gruptan 1. çıkabilir. AEK hariç 3 takım 1-2-3 te herhangibi bir sırada tamamlaması şaşırtmasın. Aslında denk grup. Kiev maçını izlemek çok güzel olacak.
Ts ye gelirsek kopenag maçı gibi bir futbolu oynamayacağı varsayımyla monaconun ardından 2. bitirebilir. 1. şansını az görüyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Arsenal, Rennes ve Aek larnaca içimden geçiyor 😅 Tabiki bu sadece bir tahmin gönül ister ki bütün torbaların en zayıfları gelsin!
Arsenal bence
dinamo kiev olsun
1. torba
dinamo, braga, kızılyıldız, Oly herhangibi biri gelebilir
2 torba
rennes, monaca, sosyedad hariç hepsi gelebilir
4. torba
Nantes hariç hepsi gelebilir
Korkunun ecele faydası yok! 😂 Güçlü bir kura çekse bile en azından fenerbahçe'nin gerçek gücünü test edebilecek maçlar izleriz 😃
geldi kiev güzel kura 😀 aslında manu, arsenal isterdim gelsin kadıköye ama ülke puanı lazım
Güzel bir kura çekmişler bende Rennes ve aek'yı tutturdum 😅
harbiden öyle 😂
gruplarda 1. olmak önemli çünkü direk çıkıyor. 2. olan ŞL elenen ile oynuyor. FB bu gruptan 1. çıkabilir. AEK hariç 3 takım 1-2-3 te herhangibi bir sırada tamamlaması şaşırtmasın. Aslında denk grup. Kiev maçını izlemek çok güzel olacak.
Ts ye gelirsek kopenag maçı gibi bir futbolu oynamayacağı varsayımyla monaconun ardından 2. bitirebilir. 1. şansını az görüyorum.
Keşke oc ts gelseydi skip yollasaydik tarikatci hainleri.
Lusagoris mi ne inşallah o gelir yoksa feneri elege çevirirler
2. torbadan Renessle vb