Bu turu ve bir sonraki turu geçer ama son eleme turunda Benfica tarzı birtakım gelirse elenir bence.

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu turu ve bir sonraki turu geçer ama son eleme turunda Benfica tarzı birtakım gelirse elenir bence.

Fenerbahçe şampiyonlar ligine 10 yıl daha gidemez.
Umarım her galibiyete bir yıldız takmazlar.
Yani o kadar değil de, bu sefer geçebileceklerini sanmıyorum.
Cevap
14Cevap
Kalabilir bence
Zor gibi.
rövanş maçı ne zaman
27'sinde kanka.
Saol kanka
Kievle bile berabere kalıyorsa umut bağlamayın gruba kalırsa şükredin
Bu gece rahat geçerler.
Galatasaray lıyım ama bu maç fb destekliyorum
Avrupa maçı sonuçta.
İnşAllah kalır kalması lazım Avrupa’da başarı esas olan
O kadar kötü durumdayız ki ülke puanı olarak.
maalesef Ukrayna 🇺🇦 Avusturya 🇦🇹 gibi ülke takımlarını elemek çok iyi olur
Puan olarak önümüzdeki iki ülke.
Evet futbol kültürü olan iki ülke ayrıca
Fenerbahçe’nin şampiyonlar ligine girdiğini hala kabul edemiyorum 😃
Daha giremedi kanka. 😊
FB cok cene ama is yok, basari yok, hersene ayni... Avrupada dökülüyoruz..
aynen dediğin gibi benfica ayarında takımlar gelirse kalamaz
Kievi eler sonraki tur elenir gibi
Sonraki tur daha kolay sanki.
Gruplara kalamaz ama kiev ile grazı eler
Ben de öyle düşünüyorum.
Başaracağız 👍
Bol şanslar.🙏🏻
İmkansız 3 takımı elemesi
3. elemede takılacak bence.
Zor bence.
Zor görünüyor
play off da elenir
Son turda gerçekleşir dediğin.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?