Trabzonspor bu akşam Kopenhag ile rövanş maçına çıkacak. 22.00'de başlayacak olan maç Trabzon'da oynanacak. Deplasmanda 2-1 mağlup olan Trabzonspor'un turu geçmek için galibiyete ihtiyacı var.

Trabzonspor bu akşam Kopenhag ile rövanş maçına çıkacak. 22.00'de başlayacak olan maç Trabzon'da oynanacak. Deplasmanda 2-1 mağlup olan Trabzonspor'un turu geçmek için galibiyete ihtiyacı var.

Nasıl olsa Şampiyonlar Ligi'ne kalsa da orada bişey yapamayacak. En güzeli elenip Avrupa Ligi'ne konsantre olmak. Milletçe kendimizi herkesten büyük görme hastalığımız var, oysa aklı başında olaya bakan herkes görür ki takımlarımız çok kötü seviyede. şu an Türkiye Ligi'nde ne kadro ne de mentalite olarak Şampiyonlar Ligi seviyesini kaldıracak birtakım yok. Gerçeği kabul edelim ve realist bakış açısıyla maksimum efor sarf edelim..
Valla kalsa bir dert kalmasa bir dert kalmasa ülke puanı gidecek kalırsa kulüp para kazanacak ama grupta kaç puan toplayabilecek geçen sene BJK nin hali ortadaydı yine de kalsın tabi zehir gibi takımlar var Cl de
tur için 2 fark gerekir, rakibi izledim boş takım değil
ts elenir gibime geliyor yani avrupa ligine yollanır
Bence kalamaz TS bu sene bir başarı beklemiyorum
Eig teşekkür ederim
Cevap
32Cevap
Kalabilir, başarılar
Ne ts ye ne de dostum abudullaha güvenmiyorum.
şu ana kadar izlediğim maçlarda hiçbir ışık göremedim ama
oranı iyidir deneyeceğim.
İnşallah Trabzon yenip dağıtır rakibini ve gruplara kalır cl de.
Bir Galatasaraylı olarak, bu akşam Trabzonsporu destekliyorum
Futbolu, Türk takımlarını takip etmiyorum. Ama yenmesini isterim. Fırsat bulursam izlemeye çalışırım.
Abdullah Avcı da o potansiyel yok korkak oynatıyor takımı.
Buna rağmen elemesini tabikide isterim ülke puanı için
Trabzonspor'un alacağını düşünüyorum ama sonuçta bu futbol hiç belli olmaz.
bence 3-1 ya da 2-0 Trabzon kazanip gecer bu sinavdan.
Trabzon kendine hayrı yok canım gibi birde şampiyonluk verdiler hakemlerle * hiçbir halt yapamaz geri döner iki top ceviremeyen takım
Takımda o kapasite var ama Avcı takımı iyi hazırlamadı... Taktik de de zayıf. Zor bence.
Kalsın isterim Türk takımı sonuçta
Trabzon kim şampiyonlar ligi kim güldürmeyin
Kopenhag ı da yenemiyorsa zaten gitmesin
Kalacağını düşünüyorum
beraberlik diyorum
Zor ama inşallah
Kalacak diye düşünüyorum.
Çok zor umarım kalır
Zorr
İsterdim ama maalesef
Kalır
Kalamaz
Hayır elenir
Trabzon bu sene şampiyon olacak o maç avans verdi
Berabere biter
mümkün degil
Kazanır Şart
kalamaz takım çöp
Kalamadi
hiç bi bok yapamaz
Kalamaz
başarılar ts
Uzatmaya gider maç
İnşallah
hayırr
Trabzonspor kazanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?