
her şey kas mıdır? Sporu kas yapmak için mi yaparsınız?🤷♀️👒

her şey kas mıdır? Sporu kas yapmak için mi yaparsınız?🤷♀️👒
Son günlerde spor yapmak işin çabalıyorum, vücudumu zorluyorum.
Öncelikli amacım vücut görüntümü toparlamak aslında. Özellikle göbeğimi eritip kaslarımı arttırmak.
Her ne kadar daha iyi bür görüntüye kavuşma amacı olsa da yoğun ter atınca, vücudum her yanını esnetmeye çalışınca, kas yapmak için zorlayınca zindelik, rahatlık, dinginlik, olumlu enerji, moral yüksekliği gibi çok fazla ölümü yönü de oluyor. Önceliğim vücut olmasaydı da bu olumlu yanları için ömür boyu spor yaparak yaşam felsefesi olarak benimsemeliyim diye de düşünüyorum. Eğer kararlılık, devamlılık sağlayabilirsem.
Ben kemik irileştirme ve bilek geliştirme odaklı , işleri daha rahat yapabilmek için , mesela birisi un çuvalı taşıtacak rahatça taşıyabilmek için , gerektiğinde dövüşte bayıltıcı yumruk vurabilmek için
Kemik irileştirmede mi varmış😅
Bilmediğin çok şey var
Hayır. Ben de spor yapıyorum. Hiç öyle kas yapmak ve o kasları birilerine göstermek gibi amacım olmadı. Sadece bana iyi geliyor, formda kalıyorum, sağlığıma iyi geliyor, daha zindeyim hepsi bu. 😎
Cevap
39Cevap
Evet daha güzel görünmek için
Aslında insan kendi geneteğine göre spor branş ve şeklini belirlemeli, ben yaşım itibariyle body boulding yapıyorum..
Bu sporda birden çok seçenek mevcut, vücudunu büyütmeden güçlenmek, yağları yakıp hacim olarak küçülmek ama atletik yapıya sahip olmak ya da bulk dediğimiz olabildiğince büyük vücuda sahip olmak...
Ben bulk modelini seviyorum, kas kütlesini korumak çok zor ama yinede seviyorum..
İnsanın en güzel kıyafeti nedenidir deyip son noktayı koyuyorum
Maslow piramidini bildin mi?
Iste onda begenilme arzusu var yanlis hatirlamiyorsam aile, arkadas gibi olgulardan sonra geliyordu 3 ya da 4. sirada olmali. Buyuk bir motivasyon nedenidir.
Onun disinda spor sadece benden sagligi degil mantal olarakta insani zinde tutar. Stresten uzaklasip rahatlamana yardim eder bircok baslik daha sayabilirim ama oncelikler bunlardir gerisi kisiden kisiye degisebilir
Kimse kendini kandırmasın ya. O kadar para harcayıp spor salonuna ödeme yapmak, ekipman giyim vs alıp da "sağlıklı yaşamak için yapıyorum" tarzı şeyler söylemeyin.
İstisnalar hariç onları tenzih ediyorum.
Anlella Sagra. Bir spor ve estetik mucizesi 😂 Sporu seksi görünmek için yaparım. O arada sağlıklı da olurum libidom da yüksek olur hayattan da keyif alırım. Severim yani.
Ben daha çok hantallıktan kurtulmak ve sağlıklı bir yaşam için yapıyorum ama göbekte güzel durmuyor tabi ki onun için de yapıyorum
O hantallığı bırakmadan göbejten kurtulamazsın spor ile😅
Harıl harıl çalıştığım zaman da oldu daha göbek erimedi 😂
Gözümde canlandırdım bi anda yinede harıl harıl düşünemedim 😅😅
Aheste aheste daha yerinde gibi
Önemli değil önemli olan çalışmakla karın kası olmayacağı 😅
Hayır fit olmak kafi ben kadına fazla kas yakıştırmıyorum.. Keyifli geceler.
belirli bir kas elde etmek için yapmıyorum ki yok zaten, klişe bir cevap ama tamamen sağlık açısından.
Sağlık için yapıyorum desem de kas yapma da cabası.
Valla o kadar ter döküyorum bırakın da kas olsun 😅
Hayır kondisyon için yapıyorum ve aktivite amaclı kendime bişeyler katmak için 22 senedir bu degişmedi... 🥂
Sadece terapi için. Ne fit ne sağlıklı ne de kaslı olacak kdr programlı yapmıyorum çünkü.
Ben hem formumu kaybetmemek için hem de kas yapmak istediğim için yapıyorum
ne kadar süre
@safety_razor 5 sene olmustur
tebrik ederim. bravo
fitness mi
teşekkürler, evet fitness
voleybol basketbol oynuyorum ama amatör olarak...178 cm 72 kg
boy kilo oranın iyi duruyor senin de
tskler ama yine de göbek var biraz :)
göbeği olmayan kim var ki ya aman
sizin boy kilo nedir?
172 65
mükemmel bence
ekleyebilirsiniz beni...) saygılar
Ben önce sağlık için sonra da sıkılaşmak ve fit görünmek için yapıyorum
Kas sağlıktır. Sporun sonucu da sıkı kas ya da gelişmiş kastır.
Kadınlar kas yapmasın lütfen. kas yaparken g0t çıkarıyorlar
Resimde ki kadın anlella sagra 😍 kadının özütüdür kendisi
Ben sıkılaşmak için yapmıştım bi ara bence kadında kas güzel değil ya
Elbiseler üzerimde iyi dursun diye yapıyorum. Zayıf olmak istemiyorum
Sağlıktan da öte yapmayı sevdiğim için yapıyorum. Diğer tüm faydalar bonus :)
Spor sağlık için yapılır tabii ama kas için yapanlarda vardır elbett
Milletin gözüne kendilerini sunmak için başka da bir şey yok aksi tamamen yalandır inanmam
Hayır , öyle olsaydı kapılardan sığmazdım
Oda kötü be
Kötü olan?
Spor yapıp hayvan gıbı kas yapmamak mı?
Kapıdan sığmamak mı?
Hayvan gibi kas yapanlar çok görüyorum inan üzülüyorum hallerine 😅
Ben üzülmüyorum. Bir şeye kendını mecbur bırakmak , durmadan ağırlık kaldırmak akıl işi degıl. Bir insan neden ağırlık kaldırır ki? Hammal degılsen asırı anlamsız
Ağırlık kaldırarak mı oluyor sadece 🙄
Kas ve kütle için evet gerçi ben ona spor demıyorum 😂
Hammallık o 😂
Bunu öğrenmem iyi oldu😅
Karın kasıda dahil dimi buna 😅
Ağırlık ile yapmak istersen dahil olur. Mesela 2.5 kilo 5 kiloluk ağırlık kullanırsan daha hızlı ve net sonuç alırsın.
Onlar kolay iş 3-5kilodan ne var 😅
Beslenmeyi kontrol etmeyince ama mahvediyor insanı
Beslenme , su ihtiyacı , düzenli uyku. Bunlar hep etken , sonucta yırtılan kaslar gelişim için dinlenmeye ihtiyaç duyar. Yani kas spor esnasında degıl , dinlenırken kendisini yeniler ve büyür.
5 kilo bir şey degıl ama tekrarlı çalışınca 5 klilo 25 kilo oluyor 😂
İşte ben orada cuvalluyorum sonra gelsin eklem ağrısı😅
Vücudun alışana kadar bcaa kullanabılırsın. Kotu bir supplement degıl dene istersen.
Mesela 4+4 seklınde bir tüp kullan yavaş yavaş azalt
Ne o
Takviye. Spor esnasında daha fazla güç harcamanı ve spor sonrası oluşan kas ağrılarını azaltır
Whey kullandım bir ara tekrar düşünmüyor değilim çileklisiydi sütldde harika bir tadı oluyordu
Sanırım senın bahsettiğin protein tozu 🤔 onlar hakkında bilgim yok kullanmadım hiç.
Sadece turnuva döneminde fazla antrenman yaptığım için bcaa kullanmıştım.
Bi bakıcam aradaki farka teşekkürler
Rica ederim kızıl. Kolay gelsin
Düzgün bir fiziğe sahip olmak ve giydiğim şeylerin yakışması için
Sporu kaslı bir vücut için değil stres atmak için yapıyorum
Kas demek güç demektir
Dünyanın sonuna da gelsek
Vücut geliştirmeye devam edeceğiz.
Nedense kadınlara kas yakıştıramıyorum
Kas kutlesinden Banane yaa
erkekler için yapıyorum. Sorun?
Kas yaparken göz cikarmayalim 😂
Sporu sağlıklı yaşam için yaparım
Sıkı ve yağsız vücut zinde kalmak 😉
kendime saygımdan dolayı spor yapıyorum
İsteyen formda kalmak için yapabilir 🤷♂️
Sağlık ve fit olmak için
Sıkı bir vücut için yaparım
Hayır sıkılaşmak için
Sağlık için yapılmalı. Diğeri ego tatmini
Sagligim icin yapiyorum
Kilo almak için ve kas yapmak için yaparım
Hayır fit kalabilmek için yapıyorum.
Kilo almak için yaparım
Hayır zinde hissettiğim için yapıyorum.
Kız düşürmek için.
Genelde sağlık için
Sağlık önemlidir
Böylr kız vardı da biz mi aşık olmadık
Kilo vermek için yaparım
Sağlı için
Sağlık için
Yoo ben biraz kilo almak icin yapiyorum
evett
Sağlık icin
Hayır fit olmak için
Fit olmak diyelim
Hatun taş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?