
Spor sonrası egzersizlerin, sakatlanmaların önüne geçmek için oldukça faydalı olduğunu söyleyebilirim. Spor öncesi yapılan ısınmalar kadar spor sonrası esnemelerin de, vücudunuza sağlayacağı katkıları tartışmayalım bence. :)
Spor sonrasında ne yapıyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sadece spor yapıyorum
Tabiki kaslar için şart. Spor öncesi ve sonrası esnetmek gerekir yoksa tüm kas yorulur ve hamlar hatta yanlış çalıştırmayla sakatlanma ihtimali artar
Ya burada bir spor salonu var tam aktif olsun da başlayacağım.
Dur hele önce bir spor yapayım 😂
Esneme yapıyordum yaptığım zamanlar
Normalde yaparım. Şu sıralar tatil modundayım. Ne spor ne egzersiz👀😕
spor yapıyorlar mı acaba:DDDDDD
Yoga yaparm
Spor sonrası soğuma gayet güzel oluyor.
Isıttığın vücudu soğutacaksın arkadaş..
hıc yapmıyorum
yapıyorum
Yapacağım sanırım
Dinlenme amacli evet
Evet