Sırt çalışmayı seviyorum ama arkadaşlarım çok kaba durduğunu söylüyor. Sizce de kaba mı?

Ben seviyorum neden böyle karışıyorlar anlamıyorum
Sırt çalışmayı seviyorum ama arkadaşlarım çok kaba durduğunu söylüyor. Sizce de kaba mı?
Sırt çalışmayı seviyorum ama arkadaşlarım çok kaba durduğunu söylüyor. Sizce de kaba mı?
Cevapla