Çalıştığıniz iş arkadaşlarınızla aranız nasıl.. sizce de iş arkadaşları insana çok kötü davranmıyor mu ?

Çalıştığım iş arkadaşlarımdan dolayı hiç işe gidesim yok 😔
Çalıştığıniz iş arkadaşlarınızla aranız nasıl.. sizce de iş arkadaşları insana çok kötü davranmıyor mu ?
Cevapla