Daha önce çağrı merkezinde televizyon kanallarında yayınlanan ( Shopping Tv Müziktürk vb.) bitkisel ürünler (gıda takviyesi) sattım işte Cobra Viagra Mucize Krem Deva Kremi gibi ama insanlar akrabalarım arkadaşlarım ve flörtüm çalıştığım yerlere laf söylüyor 😞
Aslında haklılar diyorum bi yandan hak veriyorum bu işe bulaştığım güne lanet olsun diyorum bazen...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tam olarak hangi kanallarda ve hala devam ediyor mu
Yani ismi kötüymüş baya, insanlar o yüzden istemiyor ya
bu saydığın kremler cinsellikle ilgili kremler mı normal Mİ eger normalse abartılacak bise yok çalışmışsın utanma
Cik oyle islerden. Bir bayana yakistirmiyorum
Onlar niye bu kadar göçünmuslar ki?
sattığı ürün ne bi araştır istersen
Tamam da yani , o da ekmek peşinde. O'da bir şekilde para kazanmalı, ailesine bakmalı
sen onun yerinde olsaydın, erkek arkadaşına durumu anlattın diyelim, o sence ne tepki verirdi
Bana ne abi, kim ne istiyorsa satsın yani, uyuşturucuda satmıyor nihayetinde
mesela düşün, telefonla arıyo biri, diyo böyle böyle böyle anlatıyo adam. O da ürünü tanıtmak zorunda falan, yani iyi değil ya
Yani haklısın çoğu kadına uymaz bu işler, yurdumun sapığı var, abazasi var, varda var mübarek. Ama hanımefendi kendi kasmıyorsa, böyle tipleri ve konuları kafaya takmiyorsa yapsın o zaman işini, bize ne ki
olay yalnız biz değiliz ailesi ve erkek arkadaşı, bizim ne düşündüğümüzün önemi yok zaten
Herkes kınamayı çok iyi biliyor, biride çıkıp sormuyor ki Allah aşkına sen neden bu saçma sapan işi yapıyorsun? Seni rahatsız etmiyor mu müşteriler? Senin bir problemin mi var? Paraya mi ihtiyacın var? Diye sorup yardım edeceklerine herkes yargılıyor.
Çok doğru ve tatlı düşünüyosunuz, herkes siz gibi düşünmüyo maalesef
Düşünmediğimiz için zaten birbirinden nefret eden bir topluluğa dönüştük. Allah sonumuxu hayırlı etsin 🤲
Amin. (Ama yinede daha iyi imkanları olan bir çalışma ortamı bulursa, direk bıraksın derim ben)
O işten çık sende