Yoğun bir hafta bizi bekliyor :D


#Mario
#Mario45
#SüperMario
#Spor
8 Ağustos 2022
Pazartesi 23.08
Yoğun bir hafta bizi bekliyor :D


#Mario
#Mario45
#SüperMario
#Spor
8 Ağustos 2022
Pazartesi 23.08
Her akşam düzenli olarak yapıyorum zaten
Çok güzel ama her gün yapmak kaslar için zararlı.3-4 günde bir ara vermek gerekiyor
9 senedir düzenli olarak her gün yapıyorum. Günlük 1 saat. Eğer süre olarak ve çalışma şekli olarak fazla yüklenirsen dediğin doğru. Şu an sadece yağ yüzdesini koruma üzerine çalışıyorum
Dengeleri korumak önemli, azı da fazlası da zarar
Hayvan gibi basmaya devam
Cevap
22Cevap
Yoga
Ip atlamak.
Bisiklet
Spor yapmayı düşünüyorum
kanka dün sırt attım bu sabah göğüs atıcam 6 7 arası 6 haraket akşam 10 gibi pazu triceps çalışıcam durmadan süper set uygulucam çarşamba günü omuz bacak günüm perşembe sırt göğüs diye devam ediyor
Boğazı tutmayınca spor yeterli olmuyormuş. Hayatımda ilk defa spor yapıyım dedim ilk deneme başarısız bıraktım:)
İnşallah bir dahaki sefer vardır;)
Split antrenmanı kestim bu ara 5x5 ' e geçiş yaptım
Hemde çook 😃 Tahtakale, şirinevler, bağcılar, şirinevler ve oradan eve dönüş yarının siporu 😃
11 gün önce sormuşsun. Dünü sorsan onu bile zor hatırlarım ben 😄
Yalnız değilmişim yuppi jsjsjsjsjs
Dün göğüs ve sırt çalıştım yarın ön kol arka kol cumada bacak kalça yapar kapatırım haftayı
Bugün de yaptım tüm hafta içi yapıcam bir gün yağ yakma ertesi gün kas
Merhaba. Standart 6km koşu sonra stadda egzersiz sonrası voleybol oynamak.
Güzel program hocam
Estağfurullah. Çok mutluyum ki karma voleybol takımları oluşturulup maçlar oluyor. Bu sezonkine yetişemesem bile bir dahakine inşallah 😊
İnşallah hocam
dün omuz çalistim
bu gün göģüs on kol
yarin bacak arka kol
persembe kardiyo
cuma hali saga
cumartesi omuz pazar ön ve arka kol
tesekürler
Çalışıyorum eve geliyorum yemek, sonra çılgınlar gibi spor 😂 Sonra uyuma
hafta sonu kürek dersi
hafta içi 2 saat tenis antremanı şeklinde düşünüyorum
Akşam balık avına gittim.
Yarında yüzmeye giderim diye düşünüyorum.
Vücuduma etkisi yok kadar bir durum ama sonuçta spor.
Bu sıcakta ne sporu?
Hayir haftasonundan haftasonuna benimki..
Spor programım yok , yazın yapmıyorum.
Kışın severim , benım kas yapayım kütle kazanayım gıbı bir olayım yok o yüzden :)
Yok pampa tatil yapıyorum
Panpa bana yılın her günü tatil
bizden geçti artık reis :D
Haftanın 3 günü statta koşuyorum 3 6km
36 km değil bazen 3 km bazen 6 km
Salona yazıldım ama henüz baslayamadim 🙈
Yapmayı düşünüyorum bakalım
Spor yapmıyorum uzun zamandır
Yarın başlıcam ama evde yapıyorum
Bugün yapamadım ama yarın yapacağım
Bu hafta itici kaslar
Basketbol kursuna gidicem
Bacak Kalça Karın
Olacak bugün antrenmanım 💪
Yarın bı sırt ön kol basarım
Yaparım
Spor yapmıyorum.
Evde devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?