38 yıl aradan sonra lig şampiyonluğuna ulaşan Trabzonspor ile Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanan Sivasspor, Turkcell Süper Kupa maçı için Olimpiyat Stadyumu'nda karşı karşıya geldi. Trabzonspor, Sivasspor'u 4-0'lık net bir skorla geçerek kupanın sahibi oldu.
⏱️ 90' Karşılaşma sona erdi. Trabzonspor 4-0 Demir Grup Sivasspor #TSvSVS pic.twitter.com/se3fKrUpma
— Trabzonspor (@Trabzonspor) July 30, 2022
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Karadeniz fırtınası esmeye devam ediyor. Güzel oynadılar, kazandılar. Bize tebrik etmek düşer. :)
Sivas beklediğimin altında kaldı
Maç güzeldi tebrikler
Trabzonpor için bu yıl verimli bir yıl oldu eskiden böyle değildi. Tebrikler karadeniz fırtınam❤
TFF, orta hakemlerini değiştiremiyorsa, var hakemlerini değiştirsin. Var hakemleri yabancılardan oluşmalı ve gerektiği yerde müdahale etmeliler.
35 yıl sonra torunlar görür artık bir daha ki şampiyonluğu
Maçı izlemedim ama kadrosu iyi bir Trabzon vardı kazandı. Sivasspor eksik kadrosu vardı transferler yetişmedi. Hazır değildi.
Lig değil evladım, süper lig diyeceksin.
Senede bir fake hesabına girip soru sormakla olmaz, doğru soruları sormayı öğren
Trabzonspor'un maçları ilgi alanıma girmiyor..
Çok güzel maç oldu. Alnımızın akıyla aldık.
Fırtına gümbür gümbür geliyor ❤️💙❤️💙
Bence hiç adaletli olmadı milissporun kazanması lazımdı ne de olsa kırmızı mor en büyük milisspor
Sivas aşırı kötüydü böyle devam ederlerse patates olurlar.
Trabzon çok iyi takım. Stoper bölgesine sağlam bir oyuncu alırsa mutlak favori
Türkiye de sadece 3 büyük takım vardır. Trabzonda başakşehir gibi sönecektir
Trabzon kaldığı yerden devam ediyor tebrik etmek lazım
Trabzonu çok beğendim ama Sivas için üzüldüm kadro değeri çok düşmüş oyunda da yok gibilerdi bu sene düşme hattına yakın olabilirler
İzlemedim. Tebrikler.
Bir Türk takımının kazanmasını isterdim yine Rumlar kazandı
Maçtan eve şimdi geldim üst arama güvenliktim adam kıçına bira sokmuş dayı napıyo bu burada dedim tekirdağdan geliyorum o olmadan yapamıyoz diyor ya hepsi ayrı bir komedi... 😂
Tebrikler Karadeniz uşaklarına. 🎉
Yeni sezonda da başarılı olurlar inşallah. :)
😍😍
Çok iyi bi maçtı 4 gol attılar. Hakketti memleketim ❤️
Bir şov daha bekliyoruz, daha iyisini hem de.
İzlemedim ki izleseydim trabzonu tutmmazdm ama ajsjjsjdjsndn
Trabzonsporun oldugu heryer şaibelidir...
Hak ettiler. <3
Tebrik ederim trabzonspor açıldı gidiyor
Sende bizden :) 😍😍
mesajınıza çok geç cevap yazdığım için kusura bakmayın ben galatasaraylıyım
Kırmızı kartın verilmemesi skandalı
Futbolla aram yoktur.
Sivas çöp. Bunları bu sene ligde görücem hamsiler.
Hahaha görüşeceğizzz :d
İzlemedim ama tebrikler
Hamsi sporu kutluyorum
trabzon fena ya
Sonucunu bildiğim maça iddia oynarım ama izlemem
Ah be Sivas olmadı bu
Bir kaleci ve ortasaha transferine bakar işimiz
Bizden bir cacık olmaz Mecnun varken , artık yenilik zamanı
Ali şaşal ayısı maçın icine etti dayı
Trabzonu şampiyon yaparlar valla bu sene
Trabzon yendi diye söylemiyorum bir düşmanlığım yok ama Trabzon bu oyunla ilk 3 e girer en fazla. Ben bir oyun göremedim
İzlemedim ama hakettiler bu sene
Tebrikler Trabzonspor. :)
Aynen TRABZON A tebrikler
Sivasspor fazla hata yaptı.
İnşallah Avrupa dada güzel derece yaparlar 🙂
Avrupada iş yapamayız. gruptan çıkamayız bu kadroyla :(
Trabzon bu sene 5. Olur
Tebrikler 😍😍
hak ettiler
Ellerinize sağlık güzel bir bilgi
güzel
Ve ben oradaydım... Canım Tesem 🥰
Klasik Türk futbolu
Sivasspor alsaydı keşke
Güzel
İzlemedim
Tebrikler Trabzon Spor
İzlemedim
İzlemefim
Hak ettiler
İzlemedim.
Şampiyon Trabzonspor
Tebrikler
İzleyemedim