Fenerbahçe, Putin sloganı ile ilgili açıklama yaptı, samimi buldunuz mu?

Açıklamayı paylaşıyorum:

Benim görüşüm açıklamada bile olayı küçük göstermeye çalışmışlar, 20 saniyelik bir olay vs. Kartal işareti yaptı diye futbolcu, onun anasını dedesini öldüren adamın şakşakçılığı yapılmış bizimkiler ama tahrik var diyor, komedi.

Samimiyetsiz bir açıklama olarak görüyorum. Kendi sahasında olan bu hatanın hata olduğunu kabul edip ne olursa olsun bize yakışmayan görüntüler demelilerdi. Üstten üstten konuşmuşlar, yazık.

Fenerbahçe, Putin sloganı ile ilgili açıklama yaptı, samimi buldunuz mu?
Cevapla