Fenerbahçe kendi evinde Dinamo Kiev'e 2-1 mağlup oldu. Sizce Türk takımları son dönemler Avrupa'da neden başarısız oluyor?

Başarısız transfer politikası ve geçici projeler yüzünden bence.

Fenerbahçe kendi evinde Dinamo Kieve 2-1 mağlup oldu. Sizce Türk takımları son dönemler Avrupada neden başarısız oluyor?
Fenerbahçe kendi evinde Dinamo Kiev'e 2-1 mağlup oldu. Sizce Türk takımları son dönemler Avrupa'da neden başarısız oluyor?
Cevapla