Başarısız transfer politikası ve geçici projeler yüzünden bence.

Başarısız transfer politikası ve geçici projeler yüzünden bence.

Türk futbolunun kurallarını belirleyen futbolun içinden gelmemiş kravatlılar tabii ki de. Yok yabancı kuralı yok altyapıdan bilmem kaç oyuncu zorunluluğu. Avrupa'da en iyi fark, futbolu desteklemeleri ve futboldan anlayanlara emanet etmeleri. Altyapıdan oyuncuları alırken yüz torpil ve rüşvet kullanmıyorlar, bu yüzden de birçok fidan ekiliyor ve bol meyveli ağaca dönüşüyor.
Takım kuramiyorlar nerde içi geçmiş embesik ve transfer ediyorlar.. benim oturdum yerde 3 halı saha var.. burada çocuklar nasıl top oynuyor görseniz... hele 17 yaşında falan iki Trabzonlu çocuk var zımba gibiler.. ama bizim takımlar nerde torpill topçu var onlara milyon Euro veriyor..
Cevap
10Cevap
Kadroları kötü
Dediklerin doğru ama bu feberin mağkubiyeti çok saçma hele bşde bitik dinamo kieve 8 aydır maç yapmayan 2 tane yabancı oyumcusu kslan transfer yapmayan bi takıma elenmek çok resil bi durym bide maç sonunda taraftar putin diye bağırmış bu yenilgiden daha büyük rezillik 3 ay önce İstanbul'da fener ukrayna takımı ile dostluk maöı yapıyordu şimdi putün diye bağıyirıyorlar bu kadar duygusuz vicdansızlık olunmaz rezillikten başka bişey değil
Fenerbahce hiçbir zaman şampiyonlar ligiye katılamıyor 16-17 senedir Kadroları kötü Geri pas atarsan olacağı böyle olur Ben anlamıyorum Korkmadan oynayabilirsiniz Maalesef Fenerbahçe yapamıyor Beşiktaş’ta aynı şekilde Galatasaray Dinomo Kiev i paramparça ederdi
Dün FB iyiydi. Durum tamamiyle şanssızlıkla açıklanabilir. Verilmeyen gol, kaçan sayısız fırsat, direkten dönen toplar, kaçan penaltı…
kırmızı karttan sonra bile maçı bırakmadı.
Para için oynayan futbolcular. Ruhsuz teknik direktörler, takım başkanlarının kulübe müdahalesi.
ne zaman başarılı olduk ki ckckv son dönemde başarısısız
Hazırlık yapılmıyor. Menajerlik şirketlerine çok bel bağlanıyor. Neden çok. Çözüm yok sadece.
Çünkü alt yapıya önem vermiyorlar, sırf tribüne yönelik transferler yaptıkları için.
Türk takımları değil fenerbahçe 🤔
Konya ve Başakşehir eledi 🎉
Nezaman başarılı oldukki
Sistem yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?