Kickboks maçında ringin dışına çıkınca ya da yere düşünce puanımız eksiliyor mu?

Ya da biz çıkarırsak puan alıyormuyuz.

Maça hazırlık yapıyorum böyle bi soruyu hocaya sormaya çekindm açıkcası

Kickboks maçında ringin dışına çıkınca ya da yere düşünce puanımız eksiliyor mu?
Cevapla