Spor Direnç bandı ile mi yumruk çalışmak daha iyi, hafif kiloluk dambıllarla mı daha iyi? cilveli56 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Direç bandı ilemi yumruk çalışmak daha iyi sizce hafif kiloluk dambıllarla mı daha iyi? Güncellemeler+1 yıl cevap verin Güncellemeler+1 yıl ... Direnç bandı ile mi yumruk çalışmak daha iyi, hafif kiloluk dambıllarla mı daha iyi? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Mario45 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Spor konusunda 2b cevap paylaştı. Yumruk çalışmak daha verimli olur 1 0 Yorumla
MuscleKing_T Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Direnç bandı daha iyi çünkü yumruk attığında seni hem iterken hem de bırakırken zorlayacak. 0 0 Yorumla
KTİPİYOZ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Pişt yakışıklı senin yırmıh atmak için kafanı duvara vur 0 1 Yorumla cilveli56 +1 yıl yeeaaah ;) Yorumla
builder Takip Et Master Yaş: 58 , eic 74% +1 yıl ikisi de gerekli. farklı kasları çalıştırırlar. 1 5 Yorumla cilveli56 +1 yıl iyi yapıyo o zaman ikisinide çalışıyom Yorumla builder +1 yıl hangi spor ile uğraşıyorsun Yorumla builder +1 yıl ona göre hangisini ağırlıklı çalışman gerek öneri sunayım Yorumla builder +1 yıl tae kwon do , jet kune do, wing tsun, wing chun gibi sporlarla çalışıyorsan ağırlığı kullan. boks gibi sporla uğraşıyorsan bant kullan Yorumla cilveli56 +1 yıl boksla uğraşıyorum Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl direnç bandı daha uygun yumruk çalışmaya 1 3 Yorumla cilveli56 +1 yıl neden peki hafif dambıldan ne farkı var? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl direnç bandı gerilerek ileri doğru çalışır bu yüzden daha çok güç kullanmanızı sağlardambıllar ise hafif olur ve ileri doğru yumruk atma gücü zayıf olur ve ayrıca elde ağırlık varken ileri yumruk atmak bilek için zararlıdırdirenç bandı ile 5 dakika çalışın sonra bandı çıkarıp yumruk atın yumruğunuzun gidiş hızını bile kontrol edemeyeceksiniz o denli hızlı olacaksınız Yorumla cilveli56 +1 yıl 👍👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yumruk çalışmak daha verimli olur
Direnç bandı daha iyi çünkü yumruk attığında seni hem iterken hem de bırakırken zorlayacak.
Pişt yakışıklı senin yırmıh atmak için kafanı duvara vur
yeeaaah ;)
ikisi de gerekli. farklı kasları çalıştırırlar.
iyi yapıyo o zaman ikisinide çalışıyom
hangi spor ile uğraşıyorsun
ona göre hangisini ağırlıklı çalışman gerek öneri sunayım
tae kwon do , jet kune do, wing tsun, wing chun gibi sporlarla çalışıyorsan ağırlığı kullan.
boks gibi sporla uğraşıyorsan bant kullan
boksla uğraşıyorum
direnç bandı daha uygun yumruk çalışmaya
neden peki hafif dambıldan ne farkı var?
direnç bandı gerilerek ileri doğru çalışır bu yüzden daha çok güç kullanmanızı sağlar
dambıllar ise hafif olur ve ileri doğru yumruk atma gücü zayıf olur ve ayrıca elde ağırlık varken ileri yumruk atmak bilek için zararlıdır
direnç bandı ile 5 dakika çalışın sonra bandı çıkarıp yumruk atın yumruğunuzun gidiş hızını bile kontrol edemeyeceksiniz o denli hızlı olacaksınız
👍👍
Fark etmez
Dambilla iyi