Ben Fenerbahçe lehine konuşmuşum bu soruda. Öyle diyor beyefendi. :)
Süper ligde en iyi transferleri bu sene kim yapıyor?
Ben Fenerbahçe lehine konuşmuşum bu soruda. Öyle diyor beyefendi. :)

Fenerbahçe sanırım 1 adım önde.
#TauredKraliçesi <3 <3 <3
Galatasaray şu an
Kale hattı
Muslera yi sat
Okan ı sat
Batuhan Ahmet Şen
Jankat yılmaz
Ve Atakan Nuri ordu üçlüsü yeter
4 tane çok iyi kaleci
Stoper hattı Abdülkerim Bardakçı, emin bayram, Metehan baltacı, Mehmet aslanboğa, nelsson (sat), gibi 5 iyi stoper
Sol bek hattı , kazımcan iyi solbek kerim Çalhanoğlunu al iyi iki sol bek ova yı sat
Sağbek çok zayıf hepsini yolla Ali turap bülbül altyapı dan ve bünyamin balcıyı al
Önlibero ölü hat Aytaç Kara , Taylan , Berkan, Abdulsamet, cicaldau yu yolla yerine altyapı dan Emirhan Kayar ı çıkar ve amir hadziahmetoviç i al
8 numara hepsini yolla sergio Olievera ile Hamza yiğit akman yeter
On numara hattı Baran aksaka ve emre akbaba yeter
Kanatlar beknaz almazbekov, yunus e, kerem aktürkoglu tek bir takviye yap Konyaspor dan zymer bytqi yeter 4 iyi kanat oyuncusu barış Alper , morutan kiralık emre kılınç, Ömer Bayram emre Taşdemir, Oğulcan, sekidika yolcu
Forvet gomis , mohamed diagne, Ali Yavuz yolcu
Yerlerine eren Aydın ve haji wright ikilisi
İlk 5 e giremez bu kadro. İyileştirme şart :)
Benim hayalim mı altınordu modelin in gsda kurulması taraftarın üç sene gerekirse ilk 8 de olmayı kabul etmesi ve üç sene sonunda 4 . sene 3 kupa Avrupa kupalarında yarı final li bir başarı ama sabır şart
Bu plan tutarsa GS sadece her sene oyuncu satmada Porto gibi düzenli senede 40 milyon Euro para kazanacak yani yılda min 1,3 milyar TL gelir
Canım bu planı daha önce denediler de Türkiye de tutmuyor. Taraftar sabırsız. 5 Maç kaybettin mi deliriyorlar.
Şu ana kadar ki en iyi transferleri bence beşiktaş yaptı! Cenk, gedson fernandes, muleka ve werghoust iyi transferler... savunmada ki saiss'i pek tanımıyorum. Fenerbahçe'ye gelince lincoln 4 sene önce rizespor'da kiralık oynamış, bruma 7 sene önce galatasaray'dan gidip düşüşe geçmiş bir oyuncu, emre mor 3 sene galatasaray'da tutunamamış ve gittiği her takımda istikrarsız bir görüntü çizmiş bir oyuncu... joshua King ismi konuşuluyor ama o da taraftarı ayağa kaldıracak bir isim değil. Bu takımda anelka'lar, van hooijdonk'lar, alex ve appiah'lar oynadı bu adamlar kim ki? Galatasaray'ın ise aldığı sergio oliveira ve abdülkerim iyi ama az transfer yaptılar. Dolayısıyla en iyi takviyeleri şu ana kadar tartışmasız beşiktaş yaptı...
Ehh canım; Şu fenerbahçeden nefret ediyorum. :D
Beşiktaş ama defansa takviye yapılmazsa şu ana kadar yapılan transferler hiçbir işe yaramaz.
Teşekkür ederim.
Çok takip edemiyorum, ama Fenerbahçe taraftarıyım.
Tanrı size başka dert vermesin. :D Amen
Âmin.
Cevap
21Cevap
gönlüm cimbomdan yana canımın içi
Galatasaray
şu an mı
Evet şu an
Waow :)
İsim bazında bakılırsa Fenerbahçe ve Beşiktaş iki iyi transfer yapan takım ancak transferlerin başarısı sisteme uyup uymayacağı ile belli olur.
Benim gördüğüm Beşiktaş takımında iyi veya kötü kafada netleşmiş bir sistem var ve tüm transferler buna göre şekillenmiş gibi.
Bu yüzden ben Beşiktaş'ın bu sezon şampiyonluğun en büyük adayı olduğunu ve son 8 senede 4. kez şampiyon olacağını düşünüyorum.
fenerbahçe her sene transferle damga vuruyor sonuç belli. bakalım bu sene ne olcak umarım fenerim şampiyon olur. hayırlısı
Bu sorumda fener yancısısın dedi bir mahlukat. Sence haklı mı?
yoo sadece ek olarak kendi görüşünü belirtmissin. gayet normal.
1 sayfa yazdı. Ben fener bahçenin bilmem ne lehine konuşan bir piyonuymuşum. Diğer takımları övmedim diye de bana 1 sayfa laf soktu. :d
Geçen sene ligin berbat oluşundan dolayı uzun zamandır takibi bıraktım. Gördüğüm ve duyduğum kadarıyla FB ' nin transferleri bir adım daha önde gibi.
Basaksehir Özili aldi, en iyi transfer, bakin seneye FB nasil rezil olacak, nasil psiamn olacak, bekleyin görün
Beşiktaş ve Fenerbahçe gayet yerinde transferler yaptı.
Wenghrost, Gedson Fernandes, Cenk, Sais ve Muleka nokta transferler.
Bruma, Lincoln, Emre Mor ve Tiago Çukur ise Fenerbahçe için iyi transferler.
Fener yine transfer yapıyor
yapıyorda bakalım ne kadar uyum sağlayacak :)
önemli olan verim almak oyuncudan
Önemli olan işlev... Özil geldide ne oldu.. GS de falcoyu aldı ne oldu... takım olmadıktan sonra
Ben de Galatasaraylıyım ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler fener hem teknik direktör hem de oyuncu kapsamıyla iki gömlek üstün
Bu yıl öyle bir şike olacak ki. :) Son hafta fener gs sahasında kupa kaldıracak.
O kadar da değil abla naptın
Daha kimse transfer yapmadı.. fener daha güçlü bir takımla karsilasmadi..
Transferde nokta atışı GS yaptı
Beşiktaş yaptı Fenerde 10 orta saha var hâlâ orta saha alıyor
Fenerbahce yapmiyor fenerliyim daha duzgun transfer gormedim en iyi transferi besiktaş yapti
İyi transfer yapılması değil oynayacak adam gelmesi şart
Galatasarayliyim ama bu sene transfer konusunda Fenerbahçe açık ara önde. Yiğidin hakkı yiğide yani ama kim şampiyon olur bilinmez
Beşiktaş Jimnastik Kulübü
Şu anda fenerbahçe gibi duruyor
Fenerbahçe her zaman öndedir
Tabiki beşiktaş muleka getson
Fenerli değilim Fenerbahçe bu sene yürür gibi
Kesin likle fener
BJK iyi gibi
Mayıslar bizimdir
Fenerbahçe tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?