Sizce bu sene en iyi transferleri yapan hangi takımdı?

Bu sene son yıllarda ülkemizde nadir görülen en kaliteli transfer dönemi oldu tüm taraftarlar transfere doydu 😂 bence en iyi üç transfer : Mesut Özil, Onyekuru, Bakasetas..
Size göre en iyi transferleri hangi takım yaptı ve en iyi üçlünüz hangi transferlerdir? 🤠🤠🤠
Sizce bu sene en iyi transferleri yapan hangi takımdı?
GS transferleri: Onyekuru, Moustefa Muhammed, Deandre Yedlin, Gedson Fernandes
FB transferleri: Mesut Özil, İrfan Can Kahveci, Atillia Szalai, Bright Samuel-Osayi
TS transferleri: Berat Özdemir, Bakasetas, Yunus Mallı
BJK: Cenk Tosun, Bilal Ceylan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce bu sene en iyi transferleri yapan hangi takımdı?
Cevapla