Bu sene son yıllarda ülkemizde nadir görülen en kaliteli transfer dönemi oldu tüm taraftarlar transfere doydu 😂 bence en iyi üç transfer : Mesut Özil, Onyekuru, Bakasetas.. Size göre en iyi transferleri hangi takım yaptı ve en iyi üçlünüz hangi transferlerdir? 🤠🤠🤠
Erken yorum yapmak yanlıştır. Bunu ancak oynadıklarında, gösterdikleri performanslarda ve elbette yaptıkları işlerde anlayabiliriz. Erken konuşmak yanlıştır. Hele maçlar başlasın, performansları görelim sonra fikrimiz olur.
Çünkü futbol sadece bir oyun değil aynı zamanda çok büyük ekonomik bir piyasa. Nasıl ki Amerika'da bir olay olsa bizle alakalı dolar yükseliyor ya hani aynı olayın benzeri futbolda da var oyuncu ne kadar iyi oynarsa piyasası artar arttığında değerlenir ve satın alınır bu kendi içinde ekonomik ve global bir döngüdür 🙂