
Beşiktaş
Galatasaray
Fenerbahçe
Trabzonspor
Diğer (Yorum)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İşte bu yüzden Türk sporu gelişmiyor, önemli olan transfer yapmak değil kendi alt yapısından sporcu yetiştirmek. Bu bir ara bir kaç siyasetçinin dışarıdan alınan şeyler için söyledikleri sözleri hatırlatıyor " Paramız var ki alıyoruz " Fenerbahçe ve Anadolu Efes eurolig şampiyonu oldular sevindik ama çoğu yabancı oyunculardı, A milli basketbol takımında bile yabancı kökenli oyuncular tıpkı A milli futbol takımı gibi 80 milyonluk bir ülkeye yakışmıyor.
galatasaray bana van persili nanili fenerbahçeyi anımsatıyor çok iyi transferler ama bence başarılı olamaycaklar
yani haklısın yıldız olması yetmiyor takım oyunu lazım. 3 4 hafta dede dedikleri gomis kurtardı
aynen knk bence gs bu yıl ilk beşte dörtte anca olur beşiktaş fener rekabet eder
Bende aynı fikirdeyim :D
dün gördük knk yine gomis maçı aldı
aynen kanka bizim andavallarda kendi evinde başağa verdiler maçı :D
aynen ya knk kusura bakma ama beşiktaş hiç iyi değildi
Cevap
42Cevap
Galatasaraylı olmasam yine Galatasaray derdim. Kalite ve maliyet olarak bakıldığında ekstra üst düzey bir başarı var.
İsim olarak GS ama hoca ve getirilen oyuncuların uyumu, takım olma anlamında Fenerbahçe bence..
Galatasaray bu sene ki transferler ile heyecan yaratıyor
JJ gelmiş bu ülkeye bir kere. Tek başına yeter hocam benim
Objektif olurlarsa Türkiye'nin en büyüğü Galatasaray.
Fenerbahçeliyim ama en iyi transferleri galatasaray yaptı
Hic bilemiyorum ki futbolu sevmiyorum da takip etmiyorsunuz da
O kadar çok para döktüler ki ne desem az gelir. Her sene aynı. Yazık. Sonra çöp.
Valla kim neyi transfer etti onu bile bilmiyom la 😬
GALATASARAY herhalde son hamleleri ile zirveye yerleşti bence
Beşiktaştan bu sene güzel bir performans bekliyorum
Galatasaray yaptı düşüncesindeyim. Umarım elde patlamazlar
Hepsi iyiydi Galatasaray biraz daha iyi gibi zamanla görücez
Takım olamadıktan sonra messı yi getirse ler be olacak
Galatasaray yapmıştır
Galatasaray diyorlar takip etmiyorum ben
Galatasaray tabiki her anlamda ( maddi+performansa göre)
çöoleri2 aldı bnce
Kaç haftadır dede gomis kurtarıyor
Kalite ve isim olarak gs yaptı ama verim alan kim olcak onu sezon sonu şampiyonda görücez
Sampiyonnn fener en buyyuk fenerrr 💛💙💛💙💛💙
bilemiyoruz :D
Gatasaray <3
Ben beşiktaşlıyım , beşiktaş tabii ki
Galatasaray diye duydum
Takip etmiyorum.
Futbola fazla yabancıyım
Adamlar bir günde 5 oyuncu getirdi 😂😂
Galatasaray.. :)
Galatasaray yaptı bence
Galatasaray ve besiktas
Futboldan hiç anlamam ilgi alanım değil
Alanya spor 😂😆
Kırşehir spor yapmalı
Hahahah kırşehir mi? Ben oralıyım 😎
Kağıt üzerinde bariz olarak Galatasaray
Bjk🥰
Galatasaray
Kesinlikle açık ara Galatasaray nett
Galatasaray
🦁🦁🦁🦁
Bjk yabtı cnmm
Tabiki de GS yaptı
Galatasaray
Beşiktaş yapmıştır en iyi transferi
Galatasaray tabi
Siyaaah
Maç izlemiyorum
Maç izlemeyin
Galatasaray
Gs seni seviyorum
Fenerbahçe
gs diyom
Diğer shjs
Tartışmasız Galatasaray!
GS tabikide
trabzon
Hiçbiri ya
Beşiktaş
Bjkkk
Fenerbahçe
beşiktaş
galatasaray bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?