Profil resmine 5 yıldızlı amblemi koyduğu için resmi Instagram hesabı kapatıldı fjdjdjjdndnd Dünyanın en komik camiası yemin ederim
#kafamıngüzelligi

Profil resmine 5 yıldızlı amblemi koyduğu için resmi Instagram hesabı kapatıldı fjdjdjjdndnd Dünyanın en komik camiası yemin ederim
#kafamıngüzelligi

Bilmeden paylaşım yapmayın. Şu an 5 yıldızlı logo ile yayın devam ediyor. Logodan dolayı olsaydı halen kapalı olurdu. Teknik nedenlerle 1 saat kapalı kaldı. 5 yıldızı sindiremeyen fanatiklere sormak lazım, metin oktay 1955-1961 yıllarında Galatasaray da oynadı mi oynamadı mi? Sorum bu kadar.
Gerçekten de komik ama daha komiği de var. 3 kere kıçına teneke bağlayarak kovdukları imparator dedikleri hocalarını dördüncü kez getirmek isteyenler mesela..
O adam kadar başarılı bir TD varsa daha iyisini siz getirin elinizde bı 6-0 kaldı onunla yetiniyor övünüyorsunuz sizin sahanızda kupa kaldırdı o adam
Haklısında kolay olmuyor ki her başarısızlıkta taraftar onu istiyor
Şimdi aynısı size olacak en küçük başarısızlikta İsmail Kartal diyecekler
Ben İsmail Kartal'ın takımın başından gitmesi gerektiğine inanıyordum. Nitekim Ali Koç ender doğrularından birini yaptı. Geçen sene şampiyon zaten çok erkenden belli oldu, küme düşme hattında da ekstra bir kızışma olmadı. Yani kısacası sezon ortasında takımların yarısından fazlası hedefsiz kalmıştı. İsmail Kartal bu hedefsiz takımlara karşı normal bir başarı sergiledi. Ancak şampiyonluğun kesin olarak hedeflendiği bir sezonda takımın başında kalması anlamsızdı. Kariyerinde Ankaragücü, Çaykur Rizespor takımlarından başka takım yok. Fenerbahçe'nin başında vizyon sahibi bir hoca olmalı..
Valla bu seneyi de boş geçecek gibisiniz ana bakalım
O kadar saçmalar ki anca kendilerini kandırırlar. Baktılar 4. yıldız yüklenmiyor bir türlü 5 tane koymuşlar bi de 🤣Gülünç durumdalar. Gs suç duyurusunda bulundu tff ye. Yaptıkları çocukça ve saçma. Kabul edilemez. al bi yıldız da benden 🤣⭐️7 oldu
3 yaşındaki yeğenim bu kadar ağlamıyor valla 😂
Cevap
46Cevap
İnstagram'ı tebrik etmek gerek :D
Bu günde tek eğlence fenerbahçe :D
Peh, koyalım şuraya güzel armamızı ve açıklamasını! Sayfa olduğu gibi duruyor 😃

Sahte logo fakfakeee dndndd
Yalan haber yapma lan 👊👊
Büyük harflerle yazıncada korkmuyorum ben :D shshshjsh alem Fenerbahçe’yi konuşacak tabii, ne yapsak olay :D aynı ben Sosyetiiic gibi
Deli kız bak Galatasaray casa falan giderse TFF ceza vermezse fenere
CAS ağır cezalar verir Ali koç gelip geçici gelmeyin insanların gazına. Rahmi koç ali Koç'un babası konu daha uzarsa Galatasaraylılar , Trabzon lılar bir olur karşı mücadele eder diğer Anadolu takımları da katılırsa fener tek başına kalır Galatasaray ve bazı kulüpler bu 5 yıldızlı armayı kabul eden klüplerdeki iş adamları medya kuruluşlarına sponsorlukları reklamları çeker boykot lar başlar
İsyan başlar zaten ülke de insanlar bahane arıyor kavga bolmeyin insanları gelmeyin Ali Koç'un gazına.
Ali koç görür ilerde rahmi Koç işler büyürse mecbur sponsorlukları da çeker fener batar
Galatasaray taraftarı sayısı şu an yurtiçi şu an min 20 milyon fener taraftarı sayısı min 15 milyon.
35 milyon insan çocukça 5 yıldız sevdası yüzünden birbirine girmesin kavga etmesin
Bıraksın Ali koç başkanlığı yeter Ali koç, aziz yıldırım gibi nefret saçan yönetim ler başkanlar gelmesin.
Alsınlar paralarınıda gitsinler
@pars1453 deli kız? Gözlerimi çevire çevire okudum
Hayret ya, görüşüme “dertliler gelsin dert yansın altında” diye belirtmemiştim halbuki!
Yine kapandı git bak bakayım bana inanmıyordun 😃
@pars1453 FB hesabı işte
@kafaminguzelligi seni öyle ultra lüks siteler kabul etmiyor sanırım 😃 hala duruyor !
galatasaraylıyım ama bu 5 yıldız çok ezikce olsa da resmi instagram hesabi acik fenerbahcenin..
Gs nin işi boş şeylerle uğraşıyor adamlar zamanında almış kupaları uef anoylamış gsnin yokya şampiyonluğu onun için fesatlık düşünüyor gsnin tek korkusu besiktaş, ankaragücü bunlarında şampiyonluğu var onlarda başvuru yaparsa ondan ağlıyor aynı karı gibi gs ondan hakkı varsa saygı duymalı bütün takımlar fenerbahçeye
UEFA şikeyi de onayladı onuda sayacaklar mı
Daha bunu çözemedin mi fetoların fetosporu üzerinden fenerin üzerine oynadılar yoksa şimdi Aziz Yıldırım hala yatıyordu hapiste aklandı çıktılar gslilerin yöneticileri futbolcuları hep fetocu çıktı bence gs isim değişikliği olarak UEFA başvurup fetospor diye ismini değiştirirse daha iyi olacak 😂
Hayal ürünü 5 yıldız profil fotoğrafı ve bot takipçi sebebiyle kapanan Fenerbahçe resmi Instagram hesabı açıldıktan sonra Fenerbahçe’nin Twitter hesabından paylaştığı “Yıldızları sayan çıksın Instagram kasıyor.” tweetinden sonra tekrar erişime kapandı. 😂
Tek eğlence Fenerbahçe 😂 😂 😂
Wowww haberlere gel 😂
La bunlar değil miydi önceden 4. yıldız yükleniyor diye paylaşımlar yapan daha geçen sene armadan yıldızı kaldırıyoruz biz demediler mi 10 senedir saha da başarı olmayınca masada karar almışlar :D
İlklerin takımı Fenerbahçe
Bu rezillikte bir ilk.
Ha bak birde onlarda hiç kimsede olma6yan bir kupa var
"Şeytan Kupası"
Nereye kapatıldı GT herif FB düşmanı olanlar haindir. Fener olmasa feto ülkeyi alırdı awk ne diyonuz gs gibi fetoleri beslemiyoruz
Avel
Bir FB'li olarak bu rezaleti kınıyorum. Resmî karar olmadan ambleme beş yıldız koymak nedir ya? Embesil herifler. Kendi kendine gelin güvey oluyor mal herifler.
Şey diyorlar bot takipçi bastığı için hesap askıya alınmış. Cidden çok komik bi takım. Adminleri kimse eğer çok canım biri.
Bunlar halen eski şampiyonluğunu hesap ediyor.. şaka gibi o zaman GS nin toplam 8 tane yıldızı var 😂😂
Yaw eskimiş şampiyonluklarla kendini avutacağına yeni şampiyonluklar yaşasın hedefi öyle olsun
Ne demeye eskilere takılıp kalırsın ki 🤣🤣🤣
Oha ciddi mi? hahahahha 😂 🤣 Fenerbahçe ye mi güleyim, İnstagram'ın tepkisine mi güleyim şaşırdım 😂
Sizden komik camiamı var ligi zar zor bitirdniz kümeyi boyluyordunuz bakma hakemler tuttu hahahhaha
Boyundan büyük işlere kalkışmayın
İbretlik
:) :) :)
İnstegram bile 5 yildizi kabul etmemis Gülünç durum 😂
Ya bu nasıl bir saçmalık böyle bir şeyden niye kapatabilirler ya
Fenerbahçeli olarak utandım bu ali koç artık gitsin
Saçma bir asparagas….
instagrama giren herkes görebilir ki bu tamamen uydurma bir haber.
…
instagram sayfası kapalı değil aktif olarak duruyor.
Dünyada tek takım kendini rezil etme konusunda bukadar ezik olmaya ne gerek var ki
Xkmsğxlslxmeld bir sürü fake hesap var onlar kapatılsın bence
Tekrar açılmış hesapları. Bi de yıldızlarımızı sayan çıksın kasıyor yazmışlar xD
Sayfalarını çoluk çocuk yönetiyor sanırım bunların
"Fenerbahçe hazır ülkede hukuk yoksunluğu varken, 'biz neden faydalanmayalım' diye düşünüyor olsa gerek!"
İnstagrama bile şike yapıyorlarsa lig de kim bilir ne naneler oluyordur 😂
Instagram bile sahtekar olduklarını biliyor
maçlara da 5 yıldızlı formayla çıkacağız. macazi yiyen ligden de ihraç eder
Bana pek inandırıcı gelmedi bu haber. Mantık dışı çünkü mavi tikli hesap üstelik.
Bu fener niye böyle anlamıyorum :d
Anlayan var mı ki ne içiyor acaba Ali Koç bende istiyorum 😃
Niye 5 yıldız aldi ki? Hiçbir şeyden haberim yok
Hahaha yok daha neler? Cidden mi? 😁
İyi olmuş malaklar siz kim 5 yildiz kim Bayern Münih sanki
Yoo gayet yerinde duruyor. Sallama.
Dünyanın en komik takımı cidden
Gerçek mi bu? Çok komik wjsnhsms
Takım tutmamak
Gerçek mi? Ahhahahahahahahs
hahahahakandndn cok iyi
Su ördeği bir salın yahu her kızın ppsinde bu ördek
cikra gostre kimde var bska 🤧🤕
Ciddi mi bu çok komik kdodkdpdl. 😄
Yok daha neler yaa asdfg
Saçma bir olay...
Ya aga fener olmasa eglenemicez herhalde
Habzhahsbsja
İşte buna layık 🤣
vay ameka harbiden kapatılmış lan :D
5 yıldızımız var diye gözünüz çıkıyor..
Sadece gülüyorum asırlık takımı ne hale getirdiler
Hak etmişler😂sahtekarlık bu
Puhahaha tek eğlence Fenerbahçe hdgsahg
isterse 10 yıldız olsun bizene
Gayet duruyor yerinde kafayi mi yediniz naptiniz
Yok artık gerçek mi bu
Burdada aglamazsin ben
Bu alemde tek eğlence Fenerbahçe 😉
Rakip takımların işi çekemiyorlar
Jjaljahak komikmiş
Komik yani.
Gerçek bir Zort
Yok canım
Hiç mi yüzümüz gülmücek
Fenerbahçe soytarılıği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?