
Benim fener olmuş. Sonraki 3 sene doğabilirmişim aslında 😂

Benim fener olmuş. Sonraki 3 sene doğabilirmişim aslında 😂
Beşiktaş olmuş.. 😄 Keyifli geceler..
Teşekkür ederim.. :)
Beşiktaş şampiyon olmuş
Cevap
4Cevap
Beşiktaşım benim :)
2004e kadar ekleseydin malum 18 yasalti giremiyor ya ;)
1993 gs olmus gs liyim zati sjjsjs
Galatasaray’ın lige ambargo koyduğu yıllar 1999
Beşiktaş
Galatasaray
gs almış uefa'yı da o sene kazanmıştı
GS almış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar