Ben Hayır derim. Çünkü benim gözüm bir tek herşeyden ve herkesten çok sevdiğim eşimi görüyor ve sadece ama sadece kalbimde o var. Değil Jennifer Lopez Dünya'nın en güzel kadını gelse yine Hayır derim. Benim başka kadınlarda asla gözüm yok ve olamaz da zaten. Boynumda da çok büyük bir gururla eşimle alyansımızı taşıyorum. Herkes te duysun, ben eşimi çok seviyorum. Üstad ne güzel demiş. Lev Nikolayeviç Tolstoy şöyle diyor: "Bir erkeğin bir kadına verebileceği en güzel şey; ömrünün geri kalanında bütün kadınlardan vazgeçmiş olup, sadece onun için atan anlamlı bir kalp." 🤍🤍🤍❤️❤️❤️🧿💍😇💍🧿❤️❤️❤️🤍🤍🤍
Daha bir dk bile çıkartmadım alyansımızı inanır mısın? Sadece yıkanırken o da zarar gelmesin diye alyansımıza. Gerçek aşk ve sevgi budur işte. Dünya'nın en güzel, en zengin, en iyi veya en başarılı kadını gelse yine eşimi yine eşimi seçerim ve onu severim. Dünyaya birdaha gelsem sevgilim Arar bulurum yine seni severim Cenneti değişmem saçının teline Ömrümün yettiği kadar seni severim. 🎶 MaşAllah bize.💘 ❤️🧿🥰🧿❤️💘
Evli değiliz manevi olarak evlendik. Birtakım sebeplerden ötürü maalesef şu an ayrıyız. Sad Story. Ama ikimiz de birbirimizi çok seviyoruz. Bizim için dua eder misin acaba kavuşabilelim diye. Çok teşekkür ederim abim. Senin de her şey gönlünce olsun her zaman İnşAllah. Amin. 🥺🤲🤍
Allah kavuştursun o zaman ama belli ki baya aşıksın! Nedenini bilmiyorum ayrılılığınızın ama eğer ailevi problemler yoksa işi uzatmayın ve biraraya gelin 😊
Amin. Gerçekten Çok teşekkür ederim abim. Senin de Allah kalbinden ve gönlünden ne geçiriyorsan hepsini en tez vakitte en kısa zamanda en yakın zamanda gerçekleştirsin İnşAllah. Amin. 😇😇😇🤲🤲🤲🤍🤍🤍
Bu saatten sonra zor görünüyor... Zaten çıksada geçmişine falan bakarım ve devirde düzgün birini bulmak zor. Kalkıp benden önce 10 tane erkekle beraber olmuş biriyle de beraber olamam kimse kusura bakmasın 😅
Dış güzelliğe hep daha az önem verdim. Ama hep karşıma dışı daha güzel olan insanlar çıktı. Bir insanın dış görünüşüne Bakarak hareket eden insanlara şaşıyorum o yüzden yanlız kalmayı tercih ediyorum. Akılsız, yüzü güzele; akıllı, gönlü güzele talip olur. Zaman yüz güzelliğini tüketir; ama gönül güzelliğini artırır
Derim. Dış güzellik değil olay istediği kadar güzel olsun benim hoşuma gitmiyorsa benim ilgimi çekmiyorsa istediği kadar güzel olsun ben begenmiyorsam umrumda değil Jennifer
Bir hafta önce bı yorum yapmıştım Gülşen ve Rihanna ile ilgili sanırım Rihanna yi begenmedigimi yazmıştım Emma Watson ve beyonce ve Alexandra Daddario daha iyi
Daha iyileri oldu. Ve sana bişey söyliyim Jennifer Lopez bı sürprizi ile aldatıldı 😀 demekki daha iyi üstüne oturanlar varmıs. Konu Jennifer olmamalı bence
Bakımlı, fit ve seksi dişil isteyen kişiler ya kadının masraflarini giderecek ya da ayaklarının üstünde durmuş belli yere gelebilmiş dişili tüm hava civasiyla kabul edecek ben madalyonun arka yüzüne bakıyorum görünen tüm ışıltılı hayatlar cirodan ibaret
Hayır demek derken işin içinde evet dersen aynı yatağa girmekte vardı! 😅 Sen ne anladın ki sorudan? Yani bu kadınla sevgili olmayı rededecek erkek olabileceğini düşünmüyorum 😂