İnsan oğlunun yaradılıştan yaşam süresi 1000 yıldır. Ama tarihteki bir çok faktör genlerimizi etkileyip ömrümüzü kısaltmış. Bugün de tamamen doğal ve dengeli beslenip aktif yaşasak bile maksimum 100 - 150 yıl ancak yaşanır. Takdiri ilahiyide unutmamak lazım
Ne var benim tanıdığım kız var 31 yaşında git 16-17 yaşında kızlarla 18-20 yaşında kızlarla yan yana getir ayırt edemezsin. Yani hemde iki çocuğu var. Yani genetik
Evet genetik miras önemlidir. Ama çevren yemek hava herşey etkiler. Ne kadar genetik te olsa. insanlarin yaşlanma sebebi oksijen dır. Ayni metali düşün zamanla hava oksitlendirir. Ayni durum zamanla vücudunu oksijen hücrelerini oksitlendirir. O yüzden antioksidan şeyler yiyin derler.
Ve yaşlanmanı zamanla bozulan dnalarin başlatır. Piz hava zehirli şeyler dnalarini bozar. Yaslanirsin. Bak insan oğlu normalde yaşanmaması gerekiyor. her 7 yılda bir vücut tamamen yenilenip yeni biri oluyorsun. Yani tüm organ ve hücrelerinin yenilenmesi 7 yıl sürüyor. Yani neden 7 yılda yenilenmisken daha genç olmuyoruz. Bunu şöyle düşün
Senin orijinal hücrelerinin her 7 yılda bir kopyası yapılıyor. Yani bir kağıt düşün fotokopisini çekmeye devam ettikçe git gide rengi açılmaya daha silik çıkmaya başlaması gibi. Ve zamanla görünmeyecek duruma gelmesi
Kadın sağlıklı beslenmeye, spor yapmaya, bakım yapmaya özen gösteriyor. E zaten bunların ırkında var sıkı cilt ve güzellik. Bir kaç estetik müdahale de yaptı mı tamam. Çokta düşünmeye gerek yok
Kadinin özel doktorlari diyetisyeni aşcilari spor hocalari estetisyenleri kuaförü var. Hepsi tek tek kadina özel bakiyor Maddi derdide yok rahat yasiyor
ajda pekkan karı 70 e geldi neredeyse daha 40 yaşın da sonra mahzor alonsonun karısı 55 yaşında ama 25 30 luklara taş çıkartır herşeyin başı para para para olursa strest olmaz dert olmaz istediğini yaparsın
e tamam bende ne diyorum iyi dinle beni diyorum ki latin o bu özellikle rusları örnek verdim adamlar kendine bakıyor ne dersen de bizim türk kızları 30 unu geçtikten sonra teyze gibi görünüyor çok nadirdir ki 40 yaşında kendine bakan hadi bunlar sanatçı şarkıcı sıradan halkına bir git bak çirkin sınıfına giren 10 kişide bir kişi bizim türkiyede 10 kişiden 8 i çirkin belli bir yaşı geçince kabul edelim yani
tamamda şöyle bişey de var işte bilip bilmeden insanlar atlıyor özünde türksün ve hiçbir yerde de istenmiyorsun bir arap ne ise senin gözünde avrupanın gözündede aynısın hiç bir fark yok
hee noldu işinize gelmedi dimi kızım şu gerçeği bilin bir suriyeli dediğinizde aklınıza ne geliyor sokakta dilenen dimi nasıl onlara ön yargın hazır ama bilmiyosun ki onların zenginleri var dimi illaki var ama suriyeli iranlı dediğin de ne aklına geliyor geri kafalı yobaz dimi peki avrupanın gözünde sen nesin ordada türklerden molla kılıklı gezenler var çarşaflı gezenler ee sen bir türk olarak çok mu üstünsün türk kürt ve arap isen gelişmiş ülkeler tarafından istenmiyorsun bunu kabul edin sen şimdi bunu okumazsın ama bir gün sana ırkçılık yapıldığında bütün gerçekleri anlarsın
yok lafım o zena denen kişiye bu kaslı erkekler falan yapmışta bide bazı kızlarımız var ay italyan erkeği ay bilmem ne erkeği iyi gitsinlerde görsünler ebesininkini orda bir türküm de de bak ne hale geliyosun lafım sana değil bilinçsiz topluma
Ben sovetlerde dogdum Rus okulunda okudum oralarda tek millet diye birsey Yok Rus Azeri Ermeni gurcu turkmen alman Kurt vs Bir kerede kimse bana sen azerisin barbarisin ya da Turk barbari ve ya da Sen musulmansin demedi herkes ayni cunku herkesinde pasportunda milleti irki belli
her ne kadar belli etmeseler bile gözünde ikinci sınıfsın hele türkler için söylüyorum tabi senin için değil şu tayyip hükümetinden sonra bide şu bomba patlatma eylemlerinden sonra müslümansan avrupanın gözünde teröristsin amerikada öyle sovyetler hariç sovyetlere lafım yok adam gibi adamlar ama avrupa farklı ben burda kimseye şahsi bişey demiyorum beni yanlış anlama
tenin dayanıklı olmasıdır kadını genç tutan ve bu esmer ciltle olur istersen zenci kadınlara bak vücudunda ve yüzünde kırısıklık olmaz ilk sarkmaya baslayan ten sarısındır sonra kumral en son esmerdir aynı şartlar altında bunun ispatı yapılmıs ve kanıtlanmıstır
genç yaşta erkeklerin çekici buldugu vücut tipi dediğin gibi bembeyazdır. benimde ilgimi çeken vücut tipidir ama yaşlanmanın en erkek başladıgı tip te budur
En İyi Cevaplar