Dövüş sporlarıyla ilgilenenler bana fazla saldırgan geliyor?


Dövüş sporları insanları agresif yapmaz sakinlik veya agresiflik insanın kişiliğinde vardır
Ama agresif insanların dövüş sporları öğrenmesi daha da tehlikeli olmalarına neden olabilir
Ayrıca dövüş sporlarını gereksiz buluyorum
En fazla Yağlı Güreş çünkü uysal bir vücut sporu ayrıca bilinçli olarak karşındaki kişiye zarar vermiyor spor kazaları olabiliyor tabiki
savunma sanatı olarakta judo veya akido gibi sporlar öğrenmek yeterli
Diğer tüm dövüş sporlarının insanlık dışı ve karşıdaki kişiyi linç etmeye hatta kasten zarar vermeye yönelik olduğunu düşünüyorum
Bu konuda daha özgüvenli olduğu için alttan almak yerine sorunu yumruklarla çözmeyi doğru buluyor kişiler. Sonuç olarak ona göre daha net ve kesin çözüm :)
Çoğu spor dövüş değil savunma üzerinedir aslında. Ancak genel algı dövüş sporu olduğu yönünde oluşur. Örneğin Taekwondo bir savunma sporudur ve onu yapmak insanı agresif hale getirmez. Amaç önemlidir. Eğer ki amacı dövmek üzerine ise evet agresif yapar.
Türk erkekleri dövüş sporları yaparken Scott Adkins gibi hissediyorlar kendilerini. Bir kasılıyorlar bir hava bir hava sanarsın dünya da bir tek o var. :D
Gerek yok böyle agresyonlara. :)
Cevap
39Cevap
Profesyonel sporcuysa elbette agresif olur.
Gereksiz bir özgüven oluşturur
bu kişilikle alakalıdır
yaptığı dövüş sporuna saygı duyanlar bu işi sadece ringte yaparlar
ve agresif saldırgan davranmazlar
tabi bunu sadece adam dövmek için yapanlar saldırgan agresif ve iticilerdir
Tam tersi daha sakin yaptığını düşünüyorum spor yapan kişide bir süreden sonra spor ahlaki oluşur iş profesyonellige gitmişse bu kat kat katlanır ve çevrenizdeki olaylara daha anlayışlı ve alttan alan bir tavırla yaklaşırsınız iyi bir boksör boş bir sebeple sokak serserisi dövmez :))
Zaten insanlar öfkesini ve stresini artırmak için genelde dövüş sporları ile ilgilenmeyi tercih ederler
Tarzına bağlı. Kung-fu dediğin dövüş sporu aynı zamanda bir meditasyondur. Bir nevi yaşam tarzıdır. Agresiflik aksine huzur verebilir
Aslında dövüş sporu ile ilgilenmek insanın sinir ve stresini alır. agresiflik sadece şiddetli olan bir şeydir. Yani zevk uğruna şiddet.
kaç sene uğraştım hiç de öyle bir şey olmadı. Tam tersi oluyor naif hale geliyorsun.
Iymis o zaman
hayir ne alakasi var ben spor icindeki agressifligi bosaltiyor
Hepsi değil. Taekwondo sakinleştiriyor. Muay thai de aynı şekilde.
Zaten biriken enerjiyi spor ile atınca asabi yapmaz normalde.
Daha önce taekwondo eğitimi aldım. Savunma sanatı olarak kullanıyorum. Agresif değilim
Hayır
Insanın içinde var
Dövüş sanatları bunu ortaya çıkarıyor
alakam yok taş bile yerinden oynatamam ama ben daha saldırganım ahsns
Tam tersine ben askeri okulda kareye çalıştım o nedenle kavgadan kacinirim sakatlarım diye.
Hayır , yıllarca ilgilendim ama asabi olanı gormedım ( kendım hariç )
Aksine sinirlerinizi kontrol etmenize yardımcı olur
Baslarda oyle oluyor da bi sure sonra bi dinginlik geliyor
Kesinlikle hayır dövüş sporuyla hakkıyla ilgilennen insanlar öfkesini kontrol edebilir ve içinde ne varsa kum torbasına ya da ringe kusar bu sebeple daha sakindirler aslında
Bende olumlu etki yapıyor :D
İnsanı aksine sakinleştirir. Çünkü tüm enerjiyi orada boşaltıyorsun ve rahatlıyorum.
Buda sayılir mi bilmiyorum ama misal ben abimle dövüşürken (denemeyiniz ) çok agrasif oluyorum
Profesyonel anlamda yapmayanlar için gecerli adam 3 ay spora gidiyor. Kendini badr hari sanıyor.
Bence de
Bence daha sakin olur çünkü ne bileyim o gün sinirliyse sinirini spor yaparak falan atmaya çalışır
Hayır sadece o an öyleler
Kişiden kişiye değişir
Özgüven oluyor, ister istemez agresif oluyorsun
Yok bence stressiz yapar
Daha çok stres atıcı gibi geliyor bana.
Aksine daha dingin daha sabırlı oluyoruz
Alakası yok sinirini daha iyi kontrol eder
Yoo aksine bu şekilde deşarj oluyorlar...
Hayır aksine daha kontrollü yapıyor bence.
Artist yapabilir sonra dayak yer oturur yerine.
Hayir bazilari gayet yumusak
Öyleleri daha sakin oluyor.
hayır
Biraz
Hayir
yapmaz
Yapmaz ben yapıyorum hiç alakası yok
Bence herkesin bilmesi gerekir
Bence sinir atar güzel bişey
yapmaz
Sanmıyorum
Yapar elbette ben mesela memleketim afyon boksurum
Filmleri iyi oluyor
Evet
Hayır
Yapmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?