Üst göğüs çalışırken hissetmiyorum biceps ve omuz arası olan yer kasılır gibi acıyor neden böyle?

Hafif giriyorum kası hissetmiyorum ısınırken. Bir tık ağırlık arttırınca acımaya başlıyor sorun ne sizce?
Normal bench yaparken sorun yaşamıyorum üst göğüste sadece ve üst göğüs hiç gelişmedi bende çünkü kası hissedemiyorum
Üst göğüs çalışırken hissetmiyorum biceps ve omuz arası olan yer kasılır gibi acıyor neden böyle?
Cevapla