Bugünkü oynanan West Ham United-Manchester City maçında West Ham maçın 24. ve 45. dakikasında Jarrod Bowen'in golleriyle ilk yarıyı 2-0 önde kapattı. City 2. yarı maçın 49. dakikasında Jack Grealish'in golü ve maçın 69. dakikasında Vladimír Coufal'ın kendi kalesine attığı golle beraberliği yakalasa da bu skor onları şampiyonluk için riske soktu. Maçın 86. dakikasında Riyad Mahrez penaltı kaçırdı. Ne düşünüyorsunuz?
Manchester City şampiyonluk yolunda puan kaybetti, Riyad Mahrez penaltı kaçırdı. Ne düşünüyorsunuz?
Bir Liverpool taraftarı olarak buna sevindim. Southampton deplasmanına giden Liverpool'un kazamacağına inanıyorum ki FA Cup'ı kazanmalarının da moraliyle kazanacaklarına eminim ve puan farkını 1'e indireceklerdir.
Her şey son maça kaldı. Liverpool, deplasmanda Southampton ve son maçında iç sahada Wolverhampton'ı mağlup ederse, Manchester City, kendi sahasında Gerard'ın Aston Villa'sını yenemezse şampiyon Liverpool olacaktır.
Kaybetse bile puan farkı hala manchester city lehine. Maç fazlasıyla liverpool'un 4 puan önündeler ve liverpool kazansa bile city son maçını alıp bana göre şampiyon olur ve bu saatten sonra vereceğini zannetmiyorum, böyle şampiyonluğu ancak fenerbahçe verir 😂
City vermez bence bu saatten sonra Haftaya son maclar oynanılacak Aynı saatte başlar büyük ihtimal maclar Baskı büyük olacak city üzerinde ama alırlar artık