Sizin için tartıdaki sayı mı önemli aynadaki görüntü mü?


Tartı
Tabi ki fizik benim için daha çok önemli. Fiziğim de en ufak bir sıkıntı oldu mu ben sabaha kadar uyuyamam. Bu yüzden her gün düzenli sporumu yapıyorum. Birisi laf attığında karşılık vereyim diye. :) <3
:) kimseye laf atmaya fırsat verilmiyor belli
Vermem. :)
Cevap
23Cevap
Görüntü ama ikisi de aynı şey tabi ki gerçekten yağ yakıp kas kütlesi arttırıyorsak
Ikiside önemli ama yine de aynadaki görüntü daha önemli 😁
Kesinlikle aynadaki görüntü
Ayndaki görüntü de kendimi beğenmiyorsam tartıda ki rakamın pekte bir önemi yok
Kesinlikle..
Aynadakı görüntü bakıyorum kadın benımle aynı kıloda ama her yeri yag içerisinde şişko duruyor
60 kg yağlı vücut ile 60 kg kaslı vücut arasında dağlar kadar fark var. Senin fark da bu şekildedir muhtemelen
İkiside birbiriyle doğru orantılı zaten yani tartıdaki sayı ne kadar artarsa aynı da görünüşünde o kadar seni rahatsız eder
Vucuttaki kas orani yag orani kemik orani tartidaki rakamda farklilik gosterebilir. Bu yuzden her zaman aynadaki goruntu onemlidir
Ben demiştim demeye geldım dndnd herkes ayna demiş di mii dndndnd
Ben tartı odaklıyım ideali bulmak için canımı çıkattığım zamanlarım oluyor 😅 aburcubur sevince azıcık zor oluyorink dkdkd
Hahahahahah demiştin :)
Abur cubura "HAYIRRR" , sağlıklı besinlere "EVETT" :D
Tabiiki aynadaki görüntü. Sayılar çokta umrumda değil.
Aynadaki görüntü tabi. Kas kaybı ile verilen kilonun anlamı yok.
Aynadaki görüntü önemli ama aynada istediğim görüntüde değildim. İstediğim kiloya yıllardır ulaşamamıştım şimdş ulaşıyorum anca.
Ne güzel.. En azından çabalıyorsun :)
2si de çok önemli tabiki ama önce tartıdaki görüntü geliyor
Tabiki aynadaki görüntü. Kilo hiçbir şey sağlık her şey 😉
İri yapılı biriyim ve ayna da ki görüntü daha önemli
görüntü daha önemli çünkü bazı kadınlar kilolarını hiç göstermiyor ve bazı kadınlar kilolarıyla daha bir alımlı görünüyor
Herkes zayıf görünüyorsun desede gizli kilolulardan biriyim tartı beni çok etkiliyo
Kesinlikle görünüş aynı kiloda olan iki kişi düşünün kilolu veya zayıf spor yapan ki her zaman daha hoş gözükür
İkiside umrumda değil yemeye devam 😂
Ohhhh yarasınn :D
Eyvallah😂
Ayndaki görüntü gerçi 55 kiloyu gecemiyorum ya
hiçbirinin önemi yok saldım
Aynada ki goruntu tabi
Asla değil kendimle barışığım ben
Gercek kilo ile ayna dogru orantilıdır 😄
Aynadaki tombul kadın daha kadınsı bence
İkisi de önemli değil, mutluysam sorun yok
Önce tartı sonra ayna
Bence bir daha düşün derim
Aynadaki görüntü ve yağ oranı
İkisi de
Kesinlikle aynadaki.
Aynen aynadaki goruntuyu begendim +1
Daha çok görüntü
Fizik
Aynada ki görüntü.
İkisi de.
Görüntü tabi ki
Kitle endeksi önemli
Görüntü
Aynadaki görüntümm
Görüntü
Aynadaki goruntu bence fiziksel olarak
Görüntü önemli
Sayı
Aynadaki
Aynada ki görüntü
Tartı yalan söylemez
Aynada görüntü
ayna.
Tartı tabiki.
İkiside
aynadaki goruntu
Aynadaki görüntü
Aynadaki görüntü
aynadaki görüntü
İkisi de
Aynadaki görüntü 👌
Hiç biri
Aynadaki görüntü
Görüntü tabikide
Tabiki ayna
İkisi de
Aynadaki görüntü
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?