
Peki bütün bunlara rağmen siz hala tartıya mı bakıyorsunuz?

İstediğim elbisenin içine giriyorsam , giydiğim şey güzel duruyorsa tartıdaki rakamın önemi yok. İlla 55 kilo olcam diyen ruh hastaları var😅 belki vücudu kaldırmayacak kitle endeksine bile bakmadan aç kalan tayfalar var.. direk ruh hastası başka bir şey değil
Şu tarti üzerindeki ayak resimlerinden aşırı irite oluyorum. Bir bana mı böyle geliyor bilmiyorum ama hiç haz etmiyorum.
Her tartı farklı rakam gösteriyor, en doğru olan tanita tartılar onlar da diyetisyenlerde falan olan yağ ölçümlüler. Boy ve kilo indeksimi aşağı yukarı hesaplayıp vki me odaklanıyorum daha çok. Tartıda ne kadar az görürsem o kadar iyi hissediyorum.
Aynada gördüğüm daha önemlidir. Özellikle istediğim kıyafeti korkmadan alıyorsam değme keyfine 😅
Sende biliyorsun bu işi he :D
Boşuna mı spor yapıyoruz yani 😅 bileceğim tabi
aslansın sen yaparsın sdfghfsdh
Yok, genelde çita gibiyimdir lhlkkhh
fghfdgh
Aynada gördüğüme önem veririm elbette. Sırf istediğim kiloya ineceğim diye de elbette sağlığımı kaybettirecek diyetlere falan asla girmem. Sadece derim şurada belki yanlış yapıyor olabilirim, dikkat etmem gerekir falan diye.. Ya da eskiye nazaran daha fazla yağlıyım, ondan istediğim gibi gitmedi diye analizler yaparım.
Yağlanmanın sebebini sen biliyorsun aslında kral:)
Kastım yağ hücrelerinin büyüklüğü.. Elbette belli yağlanmanın sebebi..
Cevap
6Cevap
Tartıdaki tabii aynaya bakarsan her zaman yetersiz olduğun görürsün
Sen vücut geliştiriyorsun o başka bir olay :D
şu an 72 kiloyum, spor yaptığım için sürekli hacim kaybediyorum 80e dayanmam lazım
Yağ kaybı varsa güzel ama kas kaybediyorsan büyük sıkıntı.
Yok yok kasta problem yok da deli gibi yağ eritiyorum yiyebildiğim kadar yiyorum
Çok iyi valla sevindim senin adına. :)) ben 2 ayda 4 kilo anca alabildim. O da sadece kas olarak geliyor, yağ hiç tutmuyor vücudum.. %8'den 7'ye falan düştü.
Kiloma Çünkü oradaki sayede kadar düşerse aynadaki görüntü de o kadar ince oluyor
Tabii ki de gördüğüme göze çarpma dığı sürece rakamın önemi yok
Ayna ayna şöyle bana benden daha çok tartılanı var mı bu dünyada?
Evet vardır
Hmmm
Valla 63 den 50 kilo oldum fakat aynadaki kilomu daha çok önemsiyorum artık
Ayna önemsiz ama kilo sağlık açısından önemli.
Fazla kilolar zaten aynaya yansıyor 😂
Kas ve yağ kütleleri farklılık gösterebilir, tartıdakinin önemi yok.
Kilo neymiş yaw biz metabolizması hızlılar için 😂
Tabiki aynadaki görüntüme👀
Hem kiloma hem ayna da gördüğüme 😇💪
aynaa
tartıya çok takılırım
Aynada
Sayıları kim takar
Tartıdaki kiloma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?