Kulüp takımı tutmam ama tutsaydımda kesinlikle değiştirmezdim! Nedeni ise takım değiştirdikten sonra ayrılırsak ne yapacağız o zaman? Yine mi takım değiştireceğiz! Böyle saçmalık olmaz! Insan sevdiği için herşeyi yapmaz, böyle saçma bir düşünce olmaz... Mesela sevdiğim kadına benim için ikinci kattan aşağı atla desem atlayacak mı? 😂 Böyle saçma sapan şeylerle insan sevgisi ölçülmez, takım değiştirmiyorum diye benden ayrılacak kadınında canı cehenneme, zaten böyle saçma bir sebeple senden ayrılan bir insanda egoistin tekidir ve bir halt olmaz! 😅
Takım tutmuyorum. Tutuyor olsaydım da değiştirmezdim. Takımıma olan sevdamdan değil ama. Benden böyle lüzumsuz bir istekte bulunduğu için değiştirmezdim. Herkesin tuttuğu takım kendine sonuçta. Ne diye bir başkası için değiştireyim ki...
Takım ruhu bambaşka birşeydir. İçinden çıkmaz bu yüzden o kendini kandırmış olur. Ben yinede önemsediğimi tutarım. Aklı varsa zaten takım değiştir demez. Çok fazla fanatik biri değilim ama buna rağmen takımımı değiştirmem.
Ay öyle canım Bi sevgilim vardı ben trabzonsporluyum o Galatasaraylı saygı duymayı bilmezdi hiç istemişti valla. İnsanlar saygı duymayı bilmiyor çok cahilce