Sevdiğiniz insan için tutmuş olduğunuz takımdan vazgeçer miydiniz?

Sevdiğiniz insan için tutmuş olduğunuz takımdan vazgeçer miydiniz?

Ah bu sorunun benim için bu kadar zor olacağını düşünmemiştim 😄 şey yaaa şey ben şimdi onunla birlikte onun tuttuğu takımın maçını izleye bilirim hatta formasını da giyerim olmaz mı? hı hı olmaz mı 🤧 şimdi çocukluğumun babamın da tutuğu takım ayş ne zor bir soru bu😄hem sevdiğim iki "Adam'ı da "kırmamis olurum 🤷😊
Sevgilim > takım
İşte budur! ✌️
Hayır takımı değiştirmem aynı şekilde değiştirmesini beklemem fanatikse zaten evlenmek istemem futbol izlemeyi çok seviyorum ama fanatik taraftar değilim oyundan zevk almaya çalışan izleyiciyim
Sen zaten beni kazanmıştın ki 🙃
Yanii mecbur kalırsam değiştirirdim ama öyle bir şeye gerek kalmadı. Kendisi Galatasaray'lı oldu 💛❤
Renkler de cıvıl cıvıl, senin gibi 🙃
O sizin renkli bakış açınız efendim 🙃
Cevap
36Cevap
Hayır değiştirmedim. Eşim Galatasaray takimini tutuyor ben Fenerbahce takımını tutuyorum. Sorun yok aramızda.
Yani sorun olmaz zaten tabii, tercih meselesi 😅
Evet
Değiştirmem, zaten gerekte kalmadı 💛💙
Ahahah iyi bir denk geliş olmuş o zaman.😂
Kesinlikle 😃
Evet hep beşiktaşlıydım şu an fenerliyim jdjxjjx
Takım tutmuyorum
Hayır değiştirmem. Her şeyimizde aynı olmasın zaten. Bazen bazı farklılıklar iyidir.
Takım tutmuyorum
İsterse onun takımına transfer olurum ama şanslı gelmem, maç kaybeder hep. Pişman olur, gerek yok 😂
Ahahahha pişman mı olur diyosuun? 😂
Olur, şanssızlığımı onlara da bulaştırırım 😅
Sen öyle sanırsın...🙃
eniştenin takımına geçtin öyle mi 😂 neyse gs iyidir
Ahahah öyle oldu 😅 Beşiktaş ile yollarımızı ayırdık ama uzaktan onu da severim yine...😅
Takım tutmuyorum mümkünse o da tutmuyor olsun.😁
Fanatik olmayınca bir sorun olmuyor 😂
Bir tanidik vardi mac aksamlari tvnin onunden kimseyi gecirmezdi.😁
Ahahah evlerden ırak.😅
Gerek yok o kadarına da. Her şey aynı olacak diye bir şey yok. Farklılıklarımız daha güzek ve iyidir, bizi biz yapan şeylerdir. Bana saçma geliyor biri için bunları yapmak.
ben zaten takım tutmuyorum.
sevdiğimin tuttuğu takım benim takımım olsun.
a- aaaaa...
o da takım tutmuyormuş.
bizde pizzacıya gideriz.
Bunlar gereksiz detaylar sonradan hayatına dahil olan insan için sevgilin diye vazgeç değiş çabala olmaz bana saçma geliyor
Takim tutmuyorum ama tutsam değiştirmezdim,. o da değiştirmesin benim için. Farklıliklarımızla sevelim birbirimizi daha güzel.
Ben fenerliyim sevgilim Galatasaray ve ben onunla maca gidiyorum ve formasini bile ben ona aldim ben onu deyistirmek icin sevmedim oda beni 😉
Varlığım yollarına feda
Ömrümü versem olmaz seda
Ne yapsam olmuyor elveda
Bırakmam Beşiktaş'ım seni !
Böyle durumların gereksiz saçma oldugunu düşünüyorum. Benim tuttugum takımı degişince eline ne geçecek
Hayır değiştirmezdim. Ben galatasaraylıydım şansıma eşimde galatasaraylı çıktı.
Bana ilk hediyeside adımın yazılı olduğu memleket plakamıda numara olarak yazdırdığı 4 yıldızlı bi forma galatasaray forması hediye etti 😍
evet benim için önemli değil takım bile tutmuyorum zaten
Tuttugum eli degistiririm sadece. (Sampiyon Trabzon Spor) 🔵❤️
Değiştiririm.. Sevginin önünde hiç bir şey duramaz..
Takım tutmuyorum ki öyle şeyleri saçma buluyorum. Değiştireceğim birtakım yok
öyle bir şey yapmam onunda yapmasını istemem
Çok iyi ya buna sevindim. 🧡❤️ Hayatın renklenecek buna eminim. 😂
Kesinlikle hayır.
Sevgilimin de benim için takım değil hiç birşeyi değiştirmesini istemem.
Ben onu öyle sevdim öyle kabul ettim.
Nasılsa öyle kalsın.
O benim için degistirsin ben niye degistiriyorum
İlk aşkımı asla bırakmam.
O gider Galatasaray kalır.
Kesinlikle hayır.. bize her sevdadan geriye kalan sadece GALATASARAY
Tuttuğum takım için sevgilimi değiştirirdim ben.
Hayır, değiştirmem.. Sevgilimi değiştiririm, daha kolay.. 😅😂
Değişirim zaten sözde tutuyorum takım, onunla beraber maçlara da giderim hiç sorun değil
Değiştirmem herkes tutacağı takımda özgür olmalı ufak şeyler bunlar
Hayır.
Ama o takıma sempatim oluşabilir.
Onun sevdiğini bende severim.
Tuttuğum takım için sevdiğimi değiştirmemle aynı şey
Ama hayır ben yapamam
Hayır, Beşiktaş benim her şeyim..
Hayır değiştirmem onunda değiştirmesini istemem
Asla o değiştirsin cimbomdan asla vazgeçmem💛❤
Fanatik değilim umrumda değil ama zaten sevdiğim yok insan da yok ajs
Tuttuğum tek takım , nevresim takımı olduğu için cevabım evet , değiştirirdim 😀
Takım tutmuyorum sevdiğim bey hangi takımlıysa o takımlıyım 😄
Değiştiririm sorun olmaz bunun için sevdiğimi kırmam
Takımlarla ilgilenmediğim için rüşvet verirse değiştiririm eheheh
Sevdiğimi değiştiririm
Nasıl ya...😳
Benim zevklerime ve renklerime saygı duymayıp bu koşulu öne sürebiliyorsa rahatlıkla değiştiririm.
Soru o anlamda değil ya... Tabii ki zorlama olması hoş değil. Kendi rızanızla o takıma geçer miydiniz anlamında sormuştum ben. 🙄
Görüşüm değişmiyor geçmem çok meraklıysa o geçsin. :D
Ahahaha peki pekiii😂
evet, fanatik değilim zaten.
Yaniii, alt tarafı birtakım bence de 😂
aynen 😅
Değiştirmem, zaten gerekte kalmadı.. 💛💙
Sevdiğim için kılımı bile kıpırdatmam çünkü degmiyorlar
Değiştirirdim. Ama artık hiçbir zerremi değişmem...🙂
Sevdiğim Galatasaray lı olur kesin
Anayasa kanunu gibidir değişmez
Hayır değiştirmem.
Hayır takımın bir önemi yok bence
Forma alırsa değiştiririm 😂
Ben takım tutmuyorum sıkıntı yok 😂
Değiştiririm , zaten futbolla aram yok
bırak takım tutmayı Memleketimi bırakır giderim
Hayır çünkü kalbimi vermişim takım küçük kalır
Karı çok ama takım bir tane.
Fenerbahçeyi sevemiyorum ama diğerleri olabilir
Hayır değiştirmem :))
Hayır, kimse için takımımı değiştirmem
Hayır değiştirmezdim. Sonuna kadar Çıksalın Sporluyum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?