Neden suyun altında nefesimi nereye kadar tutabileceğimi hissedemiyorum?

şöyle bir sorun var: sanki suyun altında nefesimi tutmuyorum ve normal balık gibi nefes almadan yaşyorm gibi geliyor. yani nefesimi nereye kadar tutabildiğim duygusunu algılamıyorum ve bu yüzden sadece bir şey olur korkusuyla yüzeye çıkıp nefes alyorm. nedir bu nasıl iştir. acaba bu şekilde beklersem ölür müyüm nefes alma ihtiyacımı algılamadğım için.
Neden suyun altında nefesimi nereye kadar tutabileceğimi hissedemiyorum?
Cevapla