İstanbul takımları vefasporla maç yaparken Eskişehirspor İspanya'da Sevilla'yı Avrupa kupasından eliyordu :) yani Avrupa bizi biliyor merak etme 🙂 İstanbul takımları ancak bizim takımları tutar. Tabi anlayana 🙃
siz pire olduktan sonra sorun yok. sahi bu kadar kıskanmak da fazla. 3 büyük diyorsun bak kendi ağzınla. ne çektirmişsiz İstanbul takımları size de bu kadar kıskançlık nefret yüklemiş.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Heç üç büyüklerden başka tutmadın hem de hep Eskişehirsporluydun? Yanlış mı yazdın
Yanlış yazmışım yeni fark ettim 🤷
Yok be Ya ben Çorum memleket Çorum spor Takımı da Var Bilirsiniz Ama Ben BJK Beşiktaşlıyım BJK Derim başka bir şey demem 😄
Maşallah beyefendi forma tam sizlikmis takım bile onu tuttuğunuz için size tezahürat yapmalı 👍👍👍
Teşekkür ederim ironi sanırım 😅
Hyir 👍
3 büyüklerin 3ü de şehrimin takımı zaten ama hiçbirini desteklemem.
Semtinin takımını destekle😂
futbol da sevmiyom ama sanırım fb yi desteklemem lazm bu durumda
Kadıköy yakınlarında falansın galiba 😂
yalnız tüm ülke sadece İstanbul takımlarnı tutuyormuş 3 büyük diye 😂
aynen
Maalesef akılsız insanımız çok...
ne alaka 3 büyükler sonuçta. siz büyük çıkarmamışsınız 😂😂😂 (futbol sevmeyen ben)
Biz çıkarmadık ki 😂 yav mevzu çok karmaşık tamam mı İstanbul takımlarından nefret ediyorum 😂
o zaman futboldan da nefret ediyorsundur. İstanbul takımları dışındakiler zaten acemi :p
Futbolu futbol yapan tribündür🙃 bu ülkeye tribün kültürünü Eskişehirspor getirmiştir 🙃
salla dur. eskişehir spor nedir hayatımda duymadım 😂😂😂 oysa elin yabancısı bile bilir İstanbul takımlarnı. Yani kısaca boşaaa tutuyorsun eskikentsporu
benden iyi holigan olurmuş, şimdi farkettim 😂 FB üzülsün artık futbol sevmediğime
İstanbul takımları vefasporla maç yaparken Eskişehirspor İspanya'da Sevilla'yı Avrupa kupasından eliyordu :) yani Avrupa bizi biliyor merak etme 🙂 İstanbul takımları ancak bizim takımları tutar. Tabi anlayana 🙃
komik olma ya develerle pireyi karşlaştıryorsun 😂 ne bu kıslançlık
Kıskançlık mı? Neyi kiskanayim? İnsanlar stadına gitmediği takımları destekliyor bundan bahsediyorum. Haklısın aslında olsa olsa deve olur İstanbul 😂
pireyi de kabul ettiysen sorun yok 😂
Deveyide yakıştırdiysan hiç problem yok 😂
siz pire olduktan sonra sorun yok. sahi bu kadar kıskanmak da fazla. 3 büyük diyorsun bak kendi ağzınla. ne çektirmişsiz İstanbul takımları size de bu kadar kıskançlık nefret yüklemiş.
Genel algı bu. Bu yüzden kullandım. İstanbul takımları çekse çekse Anadolu kulüplerine oral seks çeker
abi adınızı bile bilen yok bu neyin çabası 😂😂😂
Kadın 🤷
bak biizmkiler ciddiye bile almamış sorunu 😂
Yarım çalışıyorsunuz o yüzdendir 😂
sizin takımın da rengi var mıydı? 😂 hiç bilmiyoruz da
Renk körü olduğunu öğrendim az önce 😂
bu üstündeki pembiş renk mi yoksa sizin takımın renkleri. bir de beşiktaştan çalıntı siyah var
körlük değil siz ünsüzsünz.
Kudurma yavru ceylan 😂
ayıpsın daha ben futbol nedir bilmiyerek seni ezebiliyorum 😂 İstanbul takımları başka işte
Senin çapın ne ki beni ezeceksin 😂 bir de kendine yardakçı tutup soruya göndermiş hahahaha ezik ya
ne yardakçası la. iftirayla bir şey olamazsnz nasıl pis karakter bu böyle
Bıdı bıdı yapma artık hadi ya
ayy üzüldü çocuk. sen bizim erkeklerle hele hiç baş edemezsin böyle.
https://youtu.be/KD1HIBI4qek
Al sizin erkekleriniz 😂
haha bu konyalılarn eskiehirli versiyonu da çoktur. ben direk burdakileri kastettim.
Eziksiniz toplama İstanbullular 😂
sen gel fb maçında az takıl kadıköy sokaklarında anlarsın 😂
Gerek yok anlamaya homo olduklarının biliyorum 😂😂😂
bizimkilere baka baka takım tutmayı öğrendiniz az saygı ya :d
Köyüne dön ya
ne köyü lan 😂 bir şey bulamayınca sana deneni bize diyorsun
Beyinsiz awk
ne acınası kompleks krizi yaşıyorsun, yazık. evet buna kıskançlık deniyor. aynen devam et böyle. adı bilinmeyen takımlı seni.
İşine bak kadın
bizim erkekler sizden daha medeni orası kesin. hadi bye kompleksli.
Hayır şehrinin takimi da mal gibi
Futbola baya baya karşıyım
Sinir bozucu geliyor
Ağır oldu biraz 😂
Sehrimin*😂
Yok onu anladım da futbola baya karşı olman üzdü 😂
😂 ciddi manada sevmiyorum maalesef
Hayır ne zararı var da sanki sevmiyorsun 😂
Babam aşırı fanatikti. Ondan dolayı futbola karşı oldum 🤭 sinir oldum tumuyle
Memleket neresi ağam 😂
Tahmin alabilrim
Trabzon 😂
Allah korusun diyecek kadar gıcık oluyorum oralara 🤭 batı karadeniz diyelim
Samsun mu 😂
Orası orta karadeniz
Karabük 😂😂😂
Evettt😂
Takip ettim bu arada 😂
Takibe takip mi diyorsun 🤭
Allah bilir 😂
Takibe takip yapmıyorum ama
E canın sağolsun ne diyelim 😂
😂😂iyi geceler
Sana da 😂
İstanbul takımlarını tutanlar birazda bizim takımlarımızı tutsunlar. 1965ten beri bozuk düzene direniyoruz. ANTİ BİZANS Yaşasın şehrine ihanet etmeyenler
Alayına inadına Eskişehir 🤜
Toprağa düşene kadar 🤛
Semtimin takımını her zaman desteklerim hem maddi hem manevi.
Hayır, ne yaparlar, ne ederler hiç fikrim yok.
Anlıyorum
Futbolla çok ilgili değilim.
Anladımm
Kanka ozaman amatör maci mi izlicez çekemem🤣
Senin de yaran var Eskişehir'den belli :)
Trabzonluyum Trabzonsporluyum 😉😉😉😉
Nefret ediyorum
Ama saygı duyuyorum
Valla diğer takımlardan nefret ediyorum 😉😉😉😉
🔵🔴 Trabzonsporum varken kimseye gönül vermem :)
Dayı git burdan
varlığından haberim bile yok:d
😂😂
Evet İstanbul Kadıköy de doğdum Fenerbahçeliyim
Hayır.
Anladımm
Es Es 26 🔴⚫
♥️♥️♥️
ANKARAGÜCÜ...
Adamsın sen
👍🏻👍🏻
Fenerliyim ben
evet
3 buyukdegil
Desteklerim
Bana ne faydası var hiç umursamam
Sivrihisarlıyım
Helal dayım