👏 Liverpool taraftarları, Manchester United maçının 7. dakikasında Cristiano Ronaldo'nun hayatını kaybeden oğlunu anarak "You'll Never Walk Alone" şarkısını söyledi.Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..Ligimizde bu tarz olayları ne zaman göreceğiz sizce? #kafamıngüzelligi
Liverpool taraftarı oğlunu kaybeden Ronaldo için beste söyledi. Türkiye'de bu tarz olayları görebilecek miyiz?
Ben bu adamı seviyorum ya.. Gerçekten taraftarların da sergilediği davranışı takdir ediyorum.. Umarım bizim sahalarımızda da centilmence hareketlere daha çok rastlarız.. Keyifli günler..