Günde 3-4 saat kardiyo ile kilo almaya çalışıyorum, doğru yolda mıyım?

Günde 3-4 saat tenis kardiyosu ya da basketbol kardiyosu yapıyorum bol koşturmalı, bazen de badmington veya squash, en az 4000 kalori almaya çalışıyorum bazı günler 5500-6000 kalori alıyorum antrenman öncesi dirty beslenip yağları yakıp antrenman sonrası clean besleniyorum ama bu kadar yemek ve yakma savaşları beni çok yoruyor, yarın bir gün sakatlık olsa bu yeme alışkanlığını nasıl kesip kendimi istediğim kiloda sabitleyeceğim? Sporu azalt demeyin beni hayata bağlayan tek şey depresyona girmemek için başka çarem yok ve şekerli abur cubur bağımlısıyım ama yaptığım spor beni tatmin edince o gün içinde canım abur cubur çekmiyor abur cuburdan kaçmak için de kullanıyorum sporu
Günde 3-4 saat kardiyo ile kilo almaya çalışıyorum, doğru yolda mıyım?
Cevapla