Evet arkadaşlar galatasaray kulübünde burak elmas dönemi sona eriyor. Galatasaray tarihinin en başarısız başkanlarından biri olan burak elmas 30 gün içerisinde seçime giderek ve kendisi de tüzük gereği aday olamayarak galatasaray tarihinin en başarısız başkanlarından biri oldu! Ne düşünüyorsunuz?
Galatasaray'da Burak Elmas dönemi sona eriyor, ibra edilmeyen yönetim 30 gün içerisinde görevi devredecek! Ne düşünüyorsunuz?
E doğru karar yönetmediler. Olmadı yani herkes yönetici olacak diye bir şey yok. Transfersiz bu işler olmaz. Yapılan transferler de doğru olması lazım. Bizde de böyle bir vaka oldu. Çok büyük bir misyon ve vizyon ile gelen Muharrem usta herşeyi elini yüzüne bulaştırıp gitti. Zaten hacıosmanoğlu döneminde batmıştık. Usta döneminde de iyice çöktük. Şimdi Ağaoğlu toparlamaya çalışıyor.
Terimsporlular boşuna sevinmesin Galatasarayda Fatih Terim kulüpten içeri giremez daha muhtemelen seçimi 20 oy farkla kaybeden Eşref Hamamcıoğlu ya da Ünal Aysal başkan olacak terimi herkes biliyor artık hocalık kariyeri bitti bana göre kimse çalışmaz onunla
Taraftar anca ister mantıklı düşünmez fatih terim rahmetli Mustafa Cengizi hain diye taraftarın önüne attı hiç utanmadan adam her sezon olan üstü kadro kurdu gel gör ki fatih başarısızlığını hep başkalarının üstüne attı
Yahu tamam son dönemde yapılan transferlerin hepsi kötü ama bu takım fatih terim gittikten sonra iyice dökülmeye başladı... Ya yeni hoca ve galatasaray'ın kadrosunun yüzde 70'i değişmeli, ya da fatih terim gibi bir hoca getirilmeli. Eğer fatih terim olmayacaksa kadroda muslera, marcao, nelson, kerem aktürkoğlu ve belki mustafa mohammed dışında ki bütün oyuncuların gönderilmesi lazım ama galatasaray'ın ekonomik durumuda ortada.
Valla ben Torrenti beğeniyorum adam geldi bu takım koşamıyor dedi şimdi canavar gibi koşuyorlar az kalsın Barçayı eliyordu bence torrente şans verilmeli seneye kendi kuracağı bir takımla ciddi iş yapar
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Galatasaray'da Burak Elmas dönemi sona eriyor, ibra edilmeyen yönetim 30 gün içerisinde görevi devredecek! Ne düşünüyorsunuz?