Evet arkadaşlar dün akşam a milli futbol takımı portekiz'e 3-1 yenildi ama özellikle stefan kuntz'un üçlü defans tercihi, orta sahanın soluna berkan'ı koyuşu, orta ikiliyi orkun ve hakan çalhanoğlu gibi yumuşak oyuncularla kurması ve oyuncu değişiklilerinde geç kalması stefan kuntz'un milli takım kalitesinde olmadığı ortaya çıktı! Peki sizce stefan kuntz milli takımı çalıştırabilecek kapasiteye sahip mi?
Hoca moca değil! Sizce Stefan Kuntz, milli takımı çalıştırabilecek kapasiteye sahip mi?
Zımbacı Şenol'dan önce gelseydi şu an Hollanda yerine biz gidiyorduk Katar'a. Dünkü maçta kadroyu, daha doğrusu orta sahayı bende beğenmedim ama ona rağmen güzel oynadık. Burak penaltıyı atsa belkide turu geçecektik. Ben hocadan razıyım, kapasitesi yeterli diye düşünüyorum
Zımbacı Şenol'dan kat be kat daha iyi. Üstelik maaşı zımbacının 3te 1i kadar. Ama olsun zımbacı Şenol Fenerbahçe deplasmanlarında bordo mavi kravat takıyor dimi😃😃
Ayrıca penaltı atilmiyorsa adam ne yapabilir ki? Portekiz'in bizden üstün futbol oynaması beklenen bir durum zaten. Ona rağmen güzel oynadık. O penaltı maçın kırılma anı idi
Zımbacı şenol'dan iyi veya değil ben ona bakmıyorum! Ama adam milli takımı hayati bir maçta üçlü oynatıyor yetmiyor berkan'dan 5'li orta sahanın sol kanadı, hakan çalhanoğlu ve orkun'dan orta sahanın göbeğini helva gibi oyunculardan kuruyor ama bakıyorum maçtan sonra herkes penaltı kaçıran burak'a yükleniyor... Bu kadroyu şenol güneş kursaydı herkes onu istifaya davet eder ve tff hocayı göreveden alırdı! Ama bunu kuntz gibi amatör ve yabancı bir hoca yapınca hoca disiplinli vesaire vesaire gibi komik yorumlar yapılıyor 😂 Bırakın şu yabancı seviciliğini!
Futbolu sevmem ama Türkiyede hiç uygulanmayan aslında uygulanda en iyi sonucu verecek sistem. Defanstan forvete doğru 4-4-2 sistemdir. Gol odaklı maçlara gidiyorlar bir tane atayım derken işte böyle bir sürü gol yiyiyorlar
Bak şimdi işin biyolojik kısmıda şudur kaleye hem sağ eliyle hem sol eliyle yazı yazabilen tam kondüksiyonlu birini ileriyede 5 sağlak 5 solak oyunyucu birbirlerine ters değil koordineli şekilde 4-4-2 şeklinde yerleştirirsen sahaya bir makinaya koymuş olursun.
Kankam diğer ülke takımların td’lerine bakarsan uzun süre takım da kalmış sistemi oturtmuştur sen her yıl birini getirirsen bu iş olmaz maçta dikey topları çok yaptık önceden hep kanat oynardık
Birader teknik direktör napsin kimi beğendiniz Şenol a tapiyordunuz sonra sovdunuz egosuna yenik düşmüş adamlar hakedenlerin önüne geçtiği yerde bı halt olmaz