Galatasaray bence Türkiye'yi çok güzel temsil etti. Sizce İstanbul'da Barcelona'yı yener miyiz?

Galatasaray bence Türkiye yi çok güzel temsil etti sizce İstanbul da Barcelona yı yener miyiz?
Galatasaray bence Türkiye'yi çok güzel temsil etti. Sizce İstanbul'da Barcelona'yı yener miyiz?
Cevapla