Evet arkadaşlar yine, tekrar ve yeniden galatasaray'da fatih terim sesleri iyice yükseldi! Galatasaray'ın eski başkanlarından dursun özbek seçim kozu olarak fatih terim ile görüştü ve yeni yönetim kurula artı abdürahim albayrak'ın da tekrar futbol şubesini getirilmek için anlaşılmasıyla fatih terim sesleri iyice yükseldi! Burak elmas yönetiminin divan'da ibra edilmeyip seçimi kararı çıkması bekleniyor... Peki sizce galatasaray'da fatih terim beşinci dönemde başarılı olur mu?
Galatasaray'da Fatih Terim sesleri iyice yükseldi! Sizce İmparator, beşinci Galatasaray döneminde başarılı olabilir mi?
Zamanında bırakmayı bilmeyen insanlarla dolu bu memleket ya. Alex Ferguson bak bırakabileceği en iyi zamanda bıraktı ve taraftar olarak td'liğini hep olumlu anıyoruz. Fakat Fatih Terim sen iyice artık nefret ettirmeye başladın maalesef. Hem takıma hem kendine yapacağın en büyük iyilik artık bu takımdan uzak durmandır.
Çocuk oyuncağı mı bu ahahs Bu adamın eceli gelince Galatasaray topraktan mı çıkaracak tekrar td yapacak, bir adama bu kadar mı bağlı olur bir kulüp hshdnd
Yok değişti artık hoca dengeli oynuyor ve gençlere önem veriyor bu çok önemli. Bülent korkmaz ı getir namet ateş i altınordu altyapı sorumlusu nu al altyapının başına koy Niğde Anadolu yu sat yerine İstanbul dan bir alt Lig takımı al onu pilot takım yap onun başına da teknik direktör olarak Mustafa eri getir 6 yıl sabret 6 yıl sonunda taş gibi şampiyonlar ligi ni alacak takım hazır