Evet arkadaşlar galatasaray'ın ve türk futbolunun yaşayan efsanesi fatih terim "bir kez daha gelir kupayla giderim" diyerek galatasaray'ın başına beşinci defa geçebileceğinin sinyalini verdi! Sizce galatasaray'da beşinci terim dönemi gerçekleşebilir mi?
Fatih Terim'den Galatasaray'a 5'inci dönem için yeşil ışık: "Bir kez daha gelirim, kupayla giderim!" Ne düşünüyorsunuz?
Adam son 25 yılda Galatasaray'ın ayrılmaz bir parçası oldu. Yine gelir ama bu 5 . Dönemi son dönemi olur. Çünkü yaşlandı, en fazla birkaç yıl daha antrenörlük yapar, sonra yaşı gereği bırakır.
Bu sezon gerçekten hem yaptığı transferler hemde oynattığı futbol kötüydü ama bu torrenti gördükten sonra'da hocanın son bir şansı hakkettiğini düşünüyorum ve bir kez daha gelirse bana göre şampiyon yapıp suyunu çıkarmadan zirvede bırakır...