"Yemeğin salçalısı, kadının kalçalısı makbuldür" lafı sizce doğru mu ?

"Yemeğin salçalısı, kadının kalçalısı makbuldür" lafı sizce doğru mu ?

Bulunduğum yerde çoğu kişinin ağzında olan bu lafa hep takmışımdır ve bence doğru olan bir sözdür. Hem salça, hem kalça açısından. Peki ya sizce?
"Yemeğin salçalısı, kadının kalçalısı makbuldür" lafı sizce doğru mu ?
Cevapla