"Yemekte salça, kadında kalça" sözüne katılıyor musunuz?


Bu söz biraz espriyle karışık bir bakış açısı ama tamamen katıldığımı söyleyemem. Yemekte salça bazı yemeklere gerçekten lezzet katar, doğru kullanıldığında yemeği güzelleştirir ama her yemekte olması şart değil. Aynı şekilde bir kadında da fiziksel özelliklerden çok, duruşu, enerjisi ve karakteri önemli. Kalça ya da başka bir fiziksel özellik bir tercih meselesi olabilir ama sonuçta bir insanı çekici kılan şey sadece dış görünüşü değil. Yani işin özü, hem yemekte hem hayatta denge önemli, her şeyin fazlası da eksikliği de göze batar.
Cevap
15Cevap
hayır katılmıyorum
Katılmıyorum, kadın üzerinden bu tarz söylenen hiç bir şeye katılmam
Kadınlar baş tacıdır kötü anlamda demedim ki :))
Sen demiyorsun zaten sözleri söz sahibi diyor dlsllxld
Atalarımız diyorsa doğrudur 😂😂
Atalarımızın her sözüne itimatım yok😂
Kadını objeleştirmekten başka bi halt değil. Biz hiç diyo muyuz yemekte tuz erkekte omuz diye ahahahahahshsjdjdjdj
Benim Kalçam küçük diye sen bana gönderme falan mı yapıyorsun şu an? 😂😂😂
Neyse yine de birazcık kalça şart Evet
Yok eski sorulardan çaldım gönderme yok valla 😅
Abi araya bi salça görseli atsaydın da, soeudaki bağlama uygun olsaydı.
Bu laf da sırf kafiye olsun, mevzuyu gote getirelim diye uydurulmuş gibi geliyo bana
Kadının kalcalisi erkeğin kaslısı makbuldür
Birbirini tamamlar katılıyorum sana ❤️
katılıyorum hayat mottom her sabah tekrarlarım aynanın karşısında
Çayında Lipton içen şerif donunda İpdon giyen herif sözü bile var
Of benim kalcam var ama bacaklarım da kalın
Spor yapmak lazım onun için
Herkes güzeldir kalça güzel durur tabi yoksa da güzeldir herkes kendine özgü
Evet katılıyorum. Yemekte salça kadında meme ve kalça
Katılmıyorum. Çünkü kadınlara ilgi duymuyorum ilgi alanımın baya bi dışındalar 😅😅😅
Katılmıyorum, yemek salçasız da olabilir sjdj
Çok tatsız olur 😃
Her yemeğe salça koyulmaz
Ben koyuyorum tercih meselesi
Tercih meselesi değil, her yemeğe salça konulmuyor, balığa, hamburgere, köfte vs.
Doyum olur mu tadı kıvamında tuzu ayarında ete, hastayım tayt giyip ramazan davulu gibi duran g*te derler''
Katılıyorum
Evet kalça daha önemli benim için.
Kimisi de çıtı pıtı güzeldir. Katılmıyorum.
Katılmıyorum 😀
İkisini de sevmediğimden katılmıyorum.
Katilmiyorum kücük kapcali Seksi kadinlarda var
Hayır katılmıyorum.
Fizik şartt 🌸
Fiziği dışarıdan güzel gözüktürmüyor bence
Katılıyorum.
Hayırrr
Evet 😂
kesinlikle
Gereksiz yer kaplar
Katiliyoruk
Genel olarak doğru.
Hayır
Hayır.
Vazgeçilmezim
Evet
Tabikidee
Tabi bro
Tabi ki katılıyorum
şekil önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?