Evet arkadaşlar galatasaray'dayken 28 golle gol kralı olup şampiyonluk yaşayan gomis 1 milyon avro zam istedi diye yıllık 4 buçuk milyon euro veremeyip takımdan gönderilen gomis'in yerine 13 milyon avroya çöp diagne ve yıllık 5.5 milyon avroya falcao pardon malcao alındı! Daha mustafa mohammed ve halil çöplerinden bahsetmiyorum bile! Sizce Galatasaray'da futboldan anlayan yönetici var mı?
Bafetimbi Gomis, Al-Hilal'de 3 buçuk sezonda 142 maçta 104 gol, 16 asist yaptı! Galatasaray'da futboldan anlayan adam var mı?
falcao nun ismi sebebiyle ve taraftar baskısıyla alındı.. emre akbaba taraftar baskısıyla alındı.. diagne taraftar baskısıyla alındı.. mustafa muhammed 3-4 maçta gösterdiği ışık sebebiyle alındı..
dik durabilen yönetici Galatasaray da barınamıyor.. ayrıca Gomis de geliyor..
Yahu bu adama 1 milyon fazla vermemek için takımı bitirdiler! Aynı şey aboubakar için beşiktaş'ta da geçerli, adam afrika kupasında resmen şov yapıyor!
Para için son 10 maç oynamadı çünkü yıllık 3 milyon istiyordu halbuki bir maç daha oynasa sözleşmesi 1.5 milyondan uzuyordu! Madem ki beşiktaş'ı bu adam şampiyonluğa taşıdı o parayı vereceksin! Bu sene aboubakar olsaydı beşiktaş daha farklı yerde olurdu! Artı kimse takım dengeleri demesin çünkü dünyanın her yerinde en büyük parayı takımın golcüleri alır...
O zaman beşiktaş'ta şampiyonlar liginde 0 çekip lig'te devre sonunda yarıştan kopar! Batshuayi iyi oyuncu ama aboubakar çok iyi bir bitirici golcü ve bana beşiktaş'ta hata yaptı! Adam bu parayı isterken beşiktaş 8-10 puan öndeydi ve son 10 maç aboubakar oynasa şampiyonluk averaja kalmazdı...
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Bafetimbi Gomis, Al-Hilal'de 3 buçuk sezonda 142 maçta 104 gol, 16 asist yaptı! Galatasaray'da futboldan anlayan adam var mı?