Evet arkadaşlar son 11 maçta 1 galibiyet alan galatasaray bu sene küme düşer mi? Eğer küme düşürse seneye ptt 1. lig'te şampiyon olup tekrar süperlig'e yükselir mi? 😅
Son 11 maçta 1 galibiyet alan Galatasaray, bu sene küme düşüp, seneye Ptt 1. Lig'te şampiyon olur mu?
Galatasaray ın önündeki iki maç Trabzonspor ve Alanyaspor la oynadıktan sonra küme düşme potasına girecekler. Galatasaray yönetiminden bazı isimler taraftarlara şişe fırlattı.
bence bu gençlere sabredilmeli ))) sabırlı olmaklazım çünkü b kadro bence pttde 1 veya 2 olur direk çıkar lige hem morutan barcaya gider diyorlardı malatyaya gidiyomuş ama olsun bu kadro çok can yaklar)
Evet doğru söylüyorsun ama fenerbahçe ligin ilk yarısında düşme potasındaydı ve ikinci yarıda toparladı ama galatasaray ligin ikinci yarısında potaya doğru giriyor ve dikkatli olmaz işi ciddiye almazlarsa kim vurduya gidebilirler! 😂
Son 11 maçta 1 galibiyet artı galatasaray'ın avrupa kupası maçı var yani ciddiye almazlarsa her şey olabilir! Lig'te kalma barajı 42-43 puan civarı olur yani galatasaray'ın en az 16 puan alması lazım sezon sonuna kadar...