Fenerbahçe, dolandırıcılara kaptırdığı 850 bin Euro için açtığı davadan 500 TL kazandı! Ali Koç'un yönetimi için ne düşünüyorsunuz?

Fenerbahçe, dolandırıcılara kaptırdığı 850 bin Euro için açtığı davadan 500 TL kazandı! Ali Koçun yönetimi için ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe, dolandırıcılara kaptırdığı 850 bin Euro için açtığı davadan 500 TL kazandı! Ali Koçun yönetimi için ne düşünüyorsunuz?
Hollanda basınında çıkan habere göre Fenerbahçe, Zajc'ın son taksidi için Empoli'ye 850 bin Euro gönderecekti. Gelen sahte Empoli mail'i gelmesi üzerine ödemeyi yapan Fenerbahçe'ye sonradan Empoli'nin kendisinden mail gelince dolandırıldığı anlaşıldı. Hollandalı bir araç şirketi tarafından gerçekleşmişti. Fenerbahçe, para iadesi için şirketten talep etmiş olsa da şirket iadeyi reddetti. O dava sonuçlandı ve Fenerbahçe bu davadan 500 TL kazandı.

İşte Ali Koç Vizyonu... Dkdkslslsjs
Fenerbahçe, dolandırıcılara kaptırdığı 850 bin Euro için açtığı davadan 500 TL kazandı! Ali Koç'un yönetimi için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla