Ali koç ülkeye mi yoksa Fenerbahçe'ye mi zarar veriyor?

Koskaca Fenerbahçe klubünü kendi başarısızlıkları yüzünden feda edecek bu adam (!)

5 senedir tek başarısı yok , onlarca futbolcu aldı olmadı, kaç tane teknik direktör harcadı

Her fırsatta ligden çekiliriz demesi (6 defa dedi, çekilemedi) 04 ocakta ligden çekilmek falan yok demesi

Cumhuriyet içinde fenerbahçe cumhuriyeti kurmaya çalışması

Biz olmasaydık darbe olurdu, darbeyi fetöyü biz çözdük demeler

Kaçan şampiyonluk sonrası polise saldırtmak, polis arabası yakmalar

Federasyona gidip tokatlarız demeler

Hakemleri gördüğünüz yerde sıkıştırın rahatsız edin demeler

Herkese üsten bakmalar, kimseye saygı göstermemeler

daha niceleri..

Ali koç ülkeye mi yoksa Fenerbahçe'ye mi zarar veriyor?
Cevapla