75-62-95 güncel ölçülerim. Oldum olası küçük göğüslü ince belli ve basenliyim. üst bacaklarım kalın. Spora başladığımdan beri belimde göbeğimde kollarımda gözle görülür gelişmeler var. Hatta karnım baya baya dümdüz oldu. Ama basen erimiyor gibi hissediyorum. Üst bacaklarım da hala kalın :/ ne kadar sürede verim alabilirim?
En çok da bacaklarımı sıkılaştırmam lazım.
En çok da bacaklarımı sıkılaştırmam lazım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kırmak istemem ama basen vücut yapısıyla alakalı yağ oranını düşüren bile basen kalır.
Gitmiyor ya allahın cezası
Ama çoğu kadın basenli ve ince belli olmaya çalışıyor bunu da unutma. Ölçüler çok seksi bence.
Tam aksi bel inceyse basen olduğundan da geniş gösteriyor. Bir de üst bacakta kalınsa fecaat
Ama bel süper görünüyor ve içgüdüsel olarak erkekler basen sever
Onlar ne anlar 😂
Ya zaten basenlerin büyük olup belin ince olması lazım DEĞİL mi
Önemli olan orantı
Orantılı durmuyor mu
Olduğumdan daha geniş gözüküyorum
Foto yok yorum da yapamıyorum doğru dürüst ama orantılı gibi duruyor anlattığın gibiyse
Nasıl orantılı olsun. Kalçam 95 göğsüm 75. Arada 2 beden var
Göğsün iyi bence kalçanı biraz daha küçültmek için diyet yapıp düzenli şekilde bird dog hareketini deneyebilirsin
Bakalım gider umarım
Gider yani Ya ama giderse ateeeşş 😃
Anlamadım
Yani bakalım gider umarım dedin Ya
Eğer giderse o dediğin kalca büyüklüğü ateş edersin artık :)
Bence vucutun Iyi Neden Memnun degilsin anlamis degilim bazen lerini pek degistirebilicegini dusunmuyorum acikcasi
Orayı iyi çalışman lazım bide diyet çok önemli
Aç geziyorum zaten
Aç gezmekle olmuyor işte yemek yemen lazım ama sağlıklı şekilde aç gezmek daha kötü
Hayır. Yiyorum ama karbonhidrat tüketmediğim için açlık hissi oluyor.
Az da olsa karbonhidrat Yemen lazım
Gerekli olan kadar ister istemez almış oluyorum. Ama ekmek yiyemiyorum mesela. Bu sefer de hep aç gib hissediyorum. Zorlanıyorum kısacası
Ekmek yeme zaten karbonhidratı makarnadan al
Yaa deli yas. Bırak geniş kalça candır 🔥🔥😍
MacFit'e mi gidiyorsun?
Hayır. yaşadığım yerde macfit yok
Allah allah hakkari'de mi yaşıyorsun mk 😂
Bursa İnegöl
Konuyla alakası yok belki ben bir şey merak ediyorum. İnsanlara soruyorum böyle ara sıra.
Erkek olsaydın benim gibi bir vücuda sahip olmak ister miydin?
hiç şikayet etme
Iyısın bnce cok takılma
3 ay sürer
3 ay oldu aşağı yukarı
Genetik olarak kalçan büyük olabilir.
Biraz fazla kardiyo yap
Üst bacak?
Küçülür merak etme.
Umarım
Hadi bakalım Aslan parçası