Ya da barfiks çekmeden önce ısınma hareketi yapmasak, sorun olur mu?
Açıkçası ben barfiks çekmeden önce hiç ısınma hareketi yapmıyorum ama sanırım tehlikeli
Açıkçası ben barfiks çekmeden önce hiç ısınma hareketi yapmıyorum ama sanırım tehlikeli
hiç bir spor ısınma hareketleri yapmadan yapılmaz sakatlanma riski vardır
kasların ısınıp esneyip gevşemesi gereklidir çünkü spor esnasında kas gerilip gevşeyen bir yapıya sahiptir
kas gevşemeden gerilmeye çalışılırsa kas yırtılması kas atması hatta kas kopması yaşanabilir
barfiks çekmeden önce ısınma olarak zıplayabilirsiniz hayali veya gerçek ip atlayabilirsiniz
zıplarken kolları ve bacakları paralel ve yukarıda alkış hareketini yapabilirsiniz
kondisyon hareketi yani
vücudu ısıtmak için güzel bir harekettir
Teşekkürler, çok güzel bi görüş paylaşmışsınız
rica ederim sağlıklı günler kendinize iyi bakın
Cevap
3Cevap
Bilek ve omuz hareketleri mutlaka yap birden asılırsan sakatlanirsın
Isınma hareketi yapman lazım tabi de.. barfiks çekebiliyor musun ki 😶
Evet çekebiliyorum
vay be..
Kordinasyon hareketi yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?