Beşiktaş - Galatasaray derbisini kim alır, golleri kim atar? KS Mikrofonla sokak cevapladı, şimdi sıra sizde! Sizce kim alır? #ksmikrofon #brandygirlsoruyor
Beşiktaş
Galatasaray
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açıkçası derbi falan pek önemsediğim bir şey değil zaten futbol mu kaldı? Kim izliyor bu saçma sporu anlamıyorum. Bende merak uyandıran şey KS'nin böyle halka karışıp anket yapabilen kişileri mi var? Nasıl sokak röportajcısı olabilirim ya? Bende istiyorum ahahah.
Neyse ''alakasız görüşten'' kaldırılmasın diye konuya döneyim. Galatasaray eski performansında değil ve Beşiktaş'ta zaten uzun zamandır uyuyan birtakım. Buna göre ikisinin de %50 şansı vardır. Zaten top yuvarlaktır ve ne olacağı bilinmez. İşin içinde Fenerbahçe olsaydı onlar kazandırdı. Sonuçta lakabı şikebahçe'dir.
Galatasaray'dan handikap bekliyorum l. Fenerbahçe'ninde yenildiği bu haftada Galatasaray son haftalardaki çıkışını sürdürür. Beşiktaşın'da kötü gidişi devam eder.
Öyle mi diyorsun 😂
Cevap
160Cevap
Ankete baktım, Beşiktaş'a daha çok şans vermiş hem kız hem erkek seyirciler. Benim içime doğan ki genelde hep olur berabere bir sonuç geleceği ya da Galatasay'ın yeneceği yönünde. Genelde hep tutarlı tahminler yaparım aslında bu ara hiçbir takımımızı tam olarak formda görmüyorum. Bu zaten uluslararası arenaya da yansıyor. Maç sonuçları çok değişken olabiliyor. İşin tadı da burada zaten. Ancak yıllardır bir klişe vardır fb, gs'yi yener, gs Beşiktaş'ı yener, Beşiktaş da fb' yi yener diye. Klişe durum devam edebilir diye düşünüyorum 🤗
Futbol anlamında geçen son süreyi ele alırsak bu varyasonlar sonucunda Galatasaray'ın iyi bir çıkış sergilediğini, Beşiktaş'ı ise kötü yenilgiler alarak düşüşte olduğunu söyleyebiliriz. Ancak derbiler her zaman istatistikleri, analizleri ve varyasonları şaşırtan bir hikaye misalidir. Başka maçlarda ne olursa olsun, o maç geldiğinde o iki takımın hikayesi başlamış olur. İki takımada bol şans diliyor, keyifli, seyir zevki yüksek ve sporun olduğu gibi futbolun ilkesi olan centilmen bir maç olmasını diliyorum.
Beni mutlu edecek 2 durum var birisi Ghezzal'ın golü golleri veya asisti.
Beşiktaş alır almalı da!
En büyük gs düşmanı Josef Ghezzal ve Batshuayi kesinlikle atar bence ya
Vodafone parkta Galatasaray ne zaman kazandı ki şimdi kazansın. Şimdiki kadrosundan çok daha iyi kadrolarla bile bunu başaramadı. 5 maçta sadece bir kere berabere kaldılar diğerlerinde gol dahi atamadan kaybettiler.
Beşiktaş, 2016 yılında oynamaya başladığı Vodafone Park‘ta Galatasaray ile bugüne kadar 5 kez karşılaştı ve 4 galibiyet, 1 beraberlik aldı.
24.09.2016 BJK: 2 – GS: 2
2.12.2017 BJK: 3 – GS: 0
2.12.2018 BJK: 1 – GS: 0
27.10.2019 BJK: 1 – GS: 0
17.01.2021 BJK: 2 - GS: 0
#BJKvGS
Beşiktaş rahat kazanır.
Selamlar,
Sıkı bir Beşiktaşlı olarak gönlüm tabi ki ondana yana. Fakat bu aralar hem moral hem de motivasyon olarak kötü bir dönemden geçiyoruz. Belki taraftar baskısı bu konuda kırbaç etkisi yaratabilir. Şu bir gerçektir derbilerin favorisi olmaz.
Sonuçta iki büyük kulüp ve maç 90 dakika. Ben dostluk ve centilmenlik kazansın diyorum. Maçın güzelliği konuşsun hakem hataları değil. Hak eden kazansın. Röportaj için eline, diline sağlık.
Beşiktaş son haftalarda formsuz ve genelde büyük takımları bu dönemlerde ateşleyecek tekrar çıkışa götürecek en önemli etmen derbi benzeri maçları kazanmaktır.
Savunması kötü ama hücumdaki isimler anlamında daha iyi durumda Beşiktaş.
Benim tahminim Beşiktaş bu maçı kazanacaktır.
Beşiktaş alır diyorum. Şahane bir paylaşım olmuş. 🍀 Teşekkürler @brandygirl 😍
KS mikrofon baya iyi olmuş, ilk sen mi cektin bole bir video yoksa yapan cok mu, uzun suredir girmiyordum bir seyler degismis demek 😅
çok pardon yaa korona mı bitti İstanbul da bizim haberimiz mi olmadı vay be:P birisi maskesiz bana böyle gelse birde röportaj yapalım dese uzak dur kardeşim derim :P sonra galatasaray bam bam bam derim uzaklaşırım oradan :P
Öncelikle harika bir röportaj olmuş @brandygirl bir Beşiktaşlı olarak kalbimiz onlarla
https://www.youtube.com/embed/z9ldvW_rN_gEzikler önce gidip Avrupa'da kazansın ülke puanına katkıları 0 .. hakem gsye kırmızı vermedikçe bjk asla kazanamaz.. her daim GS tarafından ezilmeye mahkumdur
Beşiktaş'ım alacak. 🦅
Umarım reis
Derbinin favorisi olmaz
Ama iki takımda kazanmak ister
Beşiktaş kesin kazanmak ister
Galatasaray için beraberlik iyidir
Her iki takım için beraberlik iki tarafı da yakmaz

Fatih Terim Mohamed'i bu şekilde hazırlıyor maça tabi ki Galatasaray kazanacak :D
Galatasaray kötü futbol oynuyor yinede beşiktaşı yeniceģine inanıyorum.
Çok güzel bir çalışma olmuş, elinize sağlık. Gönlüm Galatasaray'dan yana ama bana daha çok beraberlik gibi geliyor.
Galatasarayımızın yenmesi şart.
Lig de yükselmemiz gerek. :)
Yine de bize hakeden kazansın demek düşer..
İyi bir hava yakaladınız ve muhtemelen yenersiniz bizi
@Disikartalllll Hakeden ve iyi oynayan kazansın. :)
🙂🙂
Gözümün nuru, gönlümün ışığı, varlık sebebim, hayatımın anlamı, en büyük güzelliğim, ilk ve son aşkım, bütün doğrularım olan Canım Galatasaray'ım yenerse saadetim, yenilirse sadakatim artacak. Allah'ın izniyle Galatasaray'ım derbiyi 3-1 alacak...
Takım tutmam, fanatik değilim, her türlü maçı izlerim, milli takım olmak üzere, ama sanırım cimbom alır diye düşünüyorum, kadroları takip etmiyorum. 🤔 Sadece tahmin. 🙂
Bjk de yeni transferler takımı bozdu forvette yok Gs akıllı ve kontratak oynarsa maçı kazanır
Not Ben 🦅
Cimbom galibiyete yakın görünüyor ama kolay bir galibiyet olmayacak gibi
Neden beraberlik yok? İlla birisi almak durumunda mı?
İyi olan kazansın.
İnşallah Beşiktaş iyi olan taraf olur :)
beşiktaş bu sezon büyük takımlara kaybediyor. iyi oynasa da bu istatistik stres yaratacaktır.
Emeğine sağlık ❤️
Ben Galatasaray'ın kazanacağını düşünüyorum.
Harika olmuş çekimin, emeğine sağlık 👏
Bence Beşiktaş 2-1 yenecek
Besiktas avrupaya veda etti yani lige oynayacak ve kazanacak skor 3-1
siyah beyaz dunyaları renklenicek :)
geliyoruz :)
Hocam burada golü atan kalbimize brandly olmuş maşallah her gün gol yiyebilirim fjg
Beşiktaşı oynadığı futboldan dolayı 1 adım önde görüyorum.
oldum olası galatasaraya gıcığım. Nedenini bilmiyorum. Beşiktaş olmalı
bir şey söyleyim mi 0-0 ikiside beceremez bi boku gol olursada ( 2-2 )
Berabere seçeneği olmalıydı
ben maçın berabere biteceğini düşünüyorum
Galatasaray Avrupa'da çok iyi gidiyor aynı futbolu oynayabilirlerse Beşiktaş'ın içinden geçerler
Beşiktaş çarşısından geçerler evet.
Beşiktaş bu oyunu alır canımdır ona güveniyorum. <3
Son zamanlarda Beşiktaş'ın futbolu iyi değil ama gönlümüz yenmesinden yana
Fıtbolla hiç alakam yok ama beşiktaşlı olduğum için bjk diyorum
Tabikide Galatasaray )) Şahane bir paylaşım olmuş 🌺🌺
Güncel formlara bakılınca beraberlik ihtimali öne çıkıyor ama sürpriz sonlu olabilir de
Allahın izniyle Cimbom alacak skor 2.1 veya 3.1 bitebilir
Evi köyü satın Beşiktaşa basın akşam koltuğunuza yaslanıp keyf kahvenizi yudumlayın
İnş. dediğimi yapmışsınızdır sdopssdf
Boyle maclarin skoru olmaz ama bence Besiktas kazanir
Galatasaray 1-0 alır gol kerem veya morutandan gelir ama yine diyorum bir Galatasarayli olarak maç iki taraf arasında sürekli gidip gelecek Beşiktaş da batsuhai kesin bir veya iki topu direğe vurar😂🤣
Galatasaray kazanır ve çıkışa geçer. Zaten Avrupa'da işler iyi gitti. Bu derbi zaferi cimboma iyi gelecektir. 2 farklı bir galibiyet bekliyorum cimbomdan.
Maçın hakkı beraberlik. Ama 2-1 birisi yenecek bakalım kim olacak.
Beşiktaş belini doğrultamadı Uefadan moralli gelen Galata maçı rahat alır
İnşallah Beşiktaş alır.🙏❤
Galatasarayın mutlaka kazanması gerekiyor kazanamazsa şampiyonluk yarışında ki şansını kaybeder.
Eski erkek arkadaşım Beşiktaşlı olduğu için Galatasarayı tutuyorum
BEŞİKTAŞ JK 🖤🤍
Ghezal, Rosier, Pyanic, Batsuhuayi, Rıdvan, Serdar, Necip, Atiba, Nkouduo, veya G. yalcın Kalede Ersin Destanoğlu
TD : ALİ RIZA SERGEN YALÇIN
Fark bile atarız gs'ye
Galatasaray gerçekten efsane birtakım bu akşam ki maçı aldık ama son dakkalarda bile acaba atar mı korkusu vardı yalan olmasın
Beşiktaş ❤️🙏
Beşiktaş alacak inanıyorum 😏
Hakeme kalmış bi durum hakem kimi isterse o kazanır
Beşiktaş affetmez... Batshuayi 2 tane sallar 1 tanede Texeira sallar 3-0 alır Kara Kartal.
iki takımdan kim yenerse 3. Sıraya yükselecek o yüzden çok çekişmeli olacak
Gözüm arkada kalmaz inşallah beşiktaş alır gurur kaynağım kendisi
Beşiktaş alır galatasaray Vodefone arenada en son gol attığında dolar 2.5 tl idi 😂
Bence 2-2 bitecek gollerde batşuayi ve pjanic cimbomun ise mostafa ve sacha boey
İki takımda form olarak kötü şanslı gününde olan kazanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?